آیفون 6 با پوششی از طلای 24 عیار به مناسبت 15 سالگی برج العرب دبی!

مالکین برج العرب در اقدامی تازه تصمیم گرفتند که برای سالگرد هتل خود از گوشی‎های آیفون سفارشی به عنوان یادبود استفاده کنند. یا فارنت همراه باشید!

0

برج العرب در دوبی به یک نماد برای این شهر تبدیل شده است که لقب اولین هتل هفت ستاره در جهان را با خود به یدک می‎کشد و امسال  پانزدهمین سالگرد خود را جشن می‎گیرد (این هتل در سال 1999 افتتاح شد). مسئولین این هتل به جای این که برای این سالگرد از 15 شمع روی یک کیک استفاده کنند، به سراغ 15 گوشی آیفون طلایی سفارشی رفتند!

Maldar-burj_al_arab_iPhone-6-gold_main-e1422966054816

طراحی این گوشی‎ها توسط شرکت جواهرسازی انگلیسی Gold & Co London صورت گرفته است که پیش از این نیز برای این هتل نسخه‎های طلایی iPad را تهیه کرده بود و این بار طرح یادبودی آیفون 6 را در قالب طلای زرد و سیاه تدارک دیده است.

تنها 15 تا از این گوشی‎ها ساخته شدند و تنها در خود برج العرب قابل خریداری هستند. هر گوشی دارای لوگوی سالگرد برج العرب در پشت خود هستند و زمان ساخت هریک یک 80 ساعت به طول انجامیده است. این آیفون‎های سفارشی دارای پلاک اصالت روکش طلا هستند که روی آن شماره و IMEI درج شده است.

Maldar-iPhone-6-gold

نسخه‎ی طلای سیاه حدود 13000 دلار قیمت دارد در حالی که نسخه‎ی باجلوه‎تر طلای زرد حدود 12200 دلار قیمت‎گذاری شده است. به این موارد هزینه‎ی یک بلیت رفت و برگشت به دبی را نیز باید حساب کرد، مگر این که در دبی مستقر باشید!

Maldar-iPhone-6

حتماً می‎دانید که نسخه‎های معمول آیفون دارای طلای سیاه و زرد با قیمت حدود 6000 دلار نیز موجود هستند اما هیچ یک از آن‎ها دارای ارزش کلکسیونی نیستند.

GSMarena ValueWalk

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.