این یک گوشی هوشمند با دو درگاه کارت حافظه میکرو اس دی است!

گاهی در بین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند ایده‌های جدید و منحصربه‌فردی مورد استفاده قرار می‌گیرید، در همین راستا بد نیست بدانید که چندی پیش کمپانی Saygus جدیدترین محصول خود را با نام Saygus V2 معرفی کرده که دارای دو درگاه کارت حافظه میکرو اس دی می‌باشد.

0

در نمایشگاه CES 2015 شرکت Saygus از یک گوشی هوشمند رونمایی کرده است که می‌تواند 320 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار کاربر قرار دهد. البته اگر بخواهیم دقیق‌تر بیان کنیم، Saygus V2 دارای دو درگاه کارت حافظه میکرو اس دی با ظرفیت 64 گیگابایت می‌باشد که درمجموع میزان فضای ذخیره‌سازی قید شده را ارائه می‌دهد.

Saygus سعی کرده با گوشی V2 رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند، زیرا هم‌اکنون در بازار سخت می‌توان گوشی‌هایی را یافت که حتی از ظرفیت 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی پشتیبانی کنند. بدون شک ساخت چنین محصولی مستلزم به‌کارگیری سخت قدرتمند است، بر همین اساس بد نیست که بدانید Saygus V2 از صفحه‌نمایشی 5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل مجهز به پنل IPS و محافظ صفحه گوریلا گلس نسل چهار استفاده می‌کند.

قلب این محصول را پردازشگر اسنپ‌دراگون 810 کوالکام قرار است به تپش درآورد که سه گیگابایت حافظه رم نیز مکمل آن خواهد بود. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری Saygus V2 می‌توان به بهره بردن از دوربین 21 مگا پیکسلی در قاب پشتی به همراه فلاش دوگانه LED، دوربین دوم 13 مگا پیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار، دارا بودن اسکنر اثر انگشت، باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ بی‌سیم Qi و دسترسی به روت اندروید 4.4 کیت‎کت برای توسعه‌دهندگان اشاره کرد؛ به لطف بلندگوهای Harman Kardon صدایی که از این گوشی شنیده می‌شود شفاف و بلند است.

هنوز اطلاعتی دقیقی از زمان عرضه و بازارهای هدف این محصول در دست نیست، اما بدون شک توزیع وسیع Saygus V2 می‌تواند فروش پرچم‌داران صاحب نام بازار را با مشکل روبه‌رو کند.

  PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.