گلکسی اس 6 سامسونگ در این 4 رنگ عرضه خواهد شد که نشان از بدنه آلومینیومی آن دارد

یک گزارش منتشر شده حاکی از آن است که گوشی گلکسی اس 6 در چهار رنگ مختلف عرضه خواهد شد: آبی تیره(درست مثل سری گلکسیA)، سبزآبی، طلایی و سفید.

0

وب‌سایت معتبر Sam Mobile در گزارشی در این خصوص آورده است که رنگ سبزآبی گزینه ای جدید برای شرکت سامسونگ است در حالی که سایر رنگ ها در دستگاه های قبلی این شرکت دیده شده اند. آبی تیره رنگی است که در گلکسی A5 بکار رفته و این احتمال که سامسونگ از رنگ های مشابه و بدنه ی فلزی مشابه A5 بر روی پرچمدارش گلکسی اس 6 استفاده کند زیاد است.

لابد می‌پرسید دلیل این گمانه‌زنی چیست؟ نخستین و مهم‌ترین دلیل این است که رنگ خاص دادن به آلومنیوم کار ساده‌ای نیست (بارزترین نمونه‌ها در این زمینه نیز شرکت اپل و اخیرا شرکت شیائومی هستند که بدلیل دشواری پروسه‌ی رنگ‌آمیزی در عرضه‌ی گوشی‌های رنگی خود تاخیر داشتند).

Samsung announces ultra-slim, metallic Galaxy A5 and Galaxy A3
گلکسی A5‌ سامسونگ

با در نظر گرفتن شایعاتی که می‌گویند رنگ‌بندی گوشی S6 دقیقا مثل A5 است می‌توان فرض را بر این گذاشت که سامسونگ از همان تکنیک رنگ‌آمیزی استفاده کرده و این بدین معناست که از مواد آلومنیومی مشابه نیز در S6استفاده خواهد کرد. مطمنا برای هواداران طراحی قبلی این شرکت خبر خوبی است.

از تمام این شایعات رنگی که بگذریم ویژگی‌های گلکسی اس 6 بر اساس شایعات از این قرار است:

نمایشگر 5.0 یا 5.2 اینچی Quad HD (2560×1440پیکسل) با تکنولوژی Super AMOLED

تراشه اگزینوس7420 با CPU مجهز به پردازنده ی octa core 62 بیتی و پردازنده گرافیکی Mali-T76.MP6

حافظه رم سه یا چهار گیگ

حافظه داخلی 32 گیگ

دوربین پشت 16 یا 20 مگاپیکسل و دوربین جلو 5 مگاپیکسل

مجهز به فناوری پشتیبانی از شبکه LTE Cat 10

همچنین انتظار می‌رود که این گوشی سنسور اثرانگشت نیز داشته باشد.

اخیرا شرکت سامسونگ تیزر جدیدی از این گوشی با صفحه نمایش منحنی منتشر کرد اما آنچه انتظار می‌رود این است که این گوشی نسخه‌ای از گلکسی اس 6 باشد و نه خود این پرچمدار. Galaxy S6 Edge همچنین می‌تواند از کانسپت Galaxy Note Edge با یک لبه منحنی شکل و یا دو لبه منحنی در دو سمت نمایشگر الهام بگیرد. در هر صورت، سامسونگ هرچه در آستین داشته باشد چهاردهم اسفند ماه در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا رو خواهد کرد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.