تماشا کنید: تمسخر برجستگی لنز دوربین آیفون 6 توسط مدیرعامل شیائومی

ظاهرا شیائومی که حالا با عرضه دو فبلت می‌نوت و می‌نوت پرو خود را در حد و اندازه رقابت با اپل می‌بیند به رویارویی مستقیم به اپل روی آورده و در ویدئوی جدیدی که منتشر کرده به سوژه قدیمی برآمدگی لنز دوربین آیفون 6 پرداخته و آن را مورد تمسخر قرار داده است.

2

در این ویدئو می‌بینیم که مدیرعامل و موسس شرکت شیائومی با چهره‌ای ظاهرا متفکر از پتنتی صحبت می‌کند که مانع از برجستگی لنز دوربین در قاب پشتی گوشی‌های هوشمند این شرکت می‌شود.

وی در ادامه می‌گوید که این پتنت چیزی جز استفاده از یک ماهیتابه نیست که مدیرعامل شیائومی به همراه دستیاران خود در این ویدئو دقیقا بر روی یک آیفون 6 پلاس استفاده می‌کنند و به طور ظاهرا معجزه‌آسایی یک آیفون 6 پلاس را با این ضربات به یک می‌نوت بدون برآمدگی لنز دوربین تبدیل می‌کنند!

شیائومی مدعی است که دوربین گوشی‌های این شرکت به طور کاملا یکپارچه‌ با بدنه گوشی قرار گرفته‌اند و این شرکت تمام تلاش خود را برای عرضه محصولی کامل به بازار صورت می‌دهد که احتمالا استفاده از ماهیتابه یکی از روش‌های مورد استفاده این شرکت است!

در هر صورت اگر آیفون 6 پلاس دارید و این مشکل شما را آزار می‌دهد شاید روش مورد استفاده مدیرعامل شیائومی کارآیی لازم را برای شما داشته باشد! مطابق معمول مسئولیت استفاده از این روش با شما و طبیعتا با مدیرعامل شیائومی!

منبع GsmArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. milad می‌گوید

    سلام
    لینک دانلود ویدیو اشتباهه.اصلاح کنید.
    ممنون

    1. محسن صحافی می‌گوید

      اصلاح شد
      سپاس