اچ‌تی‌سی A55 عضو جدید خانواده دیزایر با مشخصات یک پرچم‌دار لو رفت

پس از چند سال بی‌ثباتی در میزان فروش گوشی‌های هوشمند و درآمد اچ‌تی‌سی، کارشناسان امیدوارند که 2015 سال پررونقی برای این شرکت تایوانی باشد. بر همین اساس به نظر میرد در سال جاری شاهد عرضه طیف گسترده و جدیدی از محصولات اچ‌تی‌سی در رده های مختلف در بازارهای نوظهور باشیم.

0

همان‌طور که میدانید تا به امروز تصاویر، شایعات و بنچمارک های زیادی از پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی که احتمالاً M9 نامیده خواهد شد به بیرون درز کرده، بر همین اساس امروز نیز لو دهنده معروف upleaks مشخصات عضو جدید خانواده دیزایر را با نام A55 برملا کرد.

طبق شایعات درز کرده، به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی A55 طی روند برگزاری نمایشگاه موبایل بارسلونا که یک ماه دیگر برپا خواهد شد، معرفی گردد. هرچند مشخصات نسبت داده شده به اچ‌تی‌سی A55 کمی عجیب است، اما در صورت صحت آن‌ها با یک گوشی هوشمند بالا رده روبه‌رو خواهیم بود. به گفته upleaks، محصول جدید اچ‌تی‌سی به صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی با وضوح تصویر 2K مجهز خواهد شد و قلب آن را قرار است پردازنده هشت هسته‌ای MT6795 مدیاتک که بر اساس معماری 64 بیتی طراحی گردیده به تپش درآورد.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری احتمالی اچ‌تی‌سی A55 می‌توان به برخورداری از 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و یک باتری با ظرفیت  3000 میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد. عضو جدید خانواده دیزایر در قاب پشتی از دوربینی با وضوح 20 مگا پیکسل بهره می‌برد، همچنین قرار است دوربینی 13 مگا پیکسلی مجهز به سنسور 4 التراپیکسل در جلو دستگاه وظیفه گرفتن عکس‌های سلفی و مکالمه تصویری را تقبل کند.

در ساخت اچ‌تی‌سی A55 از بلندگوهایی با فناوری BoomSound استفاده شده و قرار است در دو نسخه تک و دو سیمکارته تولید شود. عضو جدید خانواده دیزایر از قابی تمام فلزی برخوردار بوده در رنگ‌های سفید طلایی،قهوه‌ای طلایی و خاکستری با بهره بردن از نسخه 5 اندروید همراه با نسخه 7 رابط کاربری سنس به بازار خواهد آمد.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.