WiFi Map اپلیکیشنی برای دسترسی به پسورد مودم‌های وای‌فای در سراسر جهان!

اگر آبراهام مزلو می‌توانست در نظریه سلسله مراتب نیاز‌های انسانی خود تجدیدنظر کند، مسلماً وای‌فای را در پایین مثلث و دقیقاً بین نیازهای روانی و امنیتی قرار می‌داد.

76

برای آن دسته از افراد در میان شما که برای وای‌فای تشنه‌تر از آب هستند برنامه‌ی Wifi Map که برای اندروید و iOS در دسترس است می‌تواند بیشتر از 2.1 میلیون وای‌فای در اطراف جهان را به همراه رمز عبور آنها به شما نشان دهد.

آموزش و نحوه کار برنامه WiFi Map
2-iPhone-WiFi Map

وقتی برای اولین بار این برنامه را باز کنید Wifi Map از شما اجازه‌ی دسترسی به محلی که در آن قرار دارید را می‌خواهد اما قطعاً کارش را به درستی انجام می‌دهد و احتمال دارد مکان‌هایی را با وای‌فای بدون پسورد و یا با پسورد که هرروز از آن‌ها عبور می‌کنید را پیدا کنید.

البته نسخه‌ی مجانی آن فقط وای‌فای‌هایی را که در 2 کیلومتری شما و یا محلی که برای آن به جست‌وجو پرداخته‌اید نشان خواهد داد.

زمان نوشتن اگر آدرس موردنظر را در قسمت جست‌وجو Copy/Paste کنید می‌توانید به لیست وای‌فای آن محل دسترسی داشته باشید.

نسخه‌ی پولی آن که از طریق ارتقا از درون برنامه قابل دسترس است، فهرست‌های بزرگ‌تری را در اختیارتان می‌گذارد و می‌توانید نقشه‌ها را ذخیره کرده و بعداً به صورت آفلاین به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

بااین‌حال نسخه‌ی مجانی برای دانشجویان و کارکنان آزادی که به دنبال محل جدیدی برای کار کردن می‌گردند مناسب است یا حتی اگر مجبور هستید بیرون از منزل بمانید و وقتی برای هدر دادن دارید. فقط هنگام استفاده از شبکه‌های عمومی مراقب باشید.

دانلود رایگان برنامه WiFi Map

منبع lifehacker
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

76 نظر برای این مطلب
  1. طاها می‌گوید

    از کجا این برنامتون نصب کنیم

  2. تینا جونز می‌گوید

    نرم فزار androdumpper برا اندرویید ۵ و گوشی های روت کار میکنه من امتحان کردم

  3. نیما می‌گوید

    فقط WPSapp رو بگیرید حتا کسی که العان میخونی فقط مال اندریوید واقعی

  4. پارسا می‌گوید

    یک برنامه هک خوب بگین

  5. Sara می‌گوید

    چه برنامه ی مضخرفیه :|

  6. نويد می‌گوید

    خوبه خیلى خوبه

    1. aref می‌گوید

      سلام میشه راهنمایی کنید نحوه استفادشو

  7. Erfan می‌گوید

    اگر هک به این سادگی بود الان بقاله سره کوچه هم هکر بود :))

  8. کمیل می‌گوید

    هک مودم مررم و استفاده از اون کار مناسبی نیست

  9. پیمان می‌گوید

    سلام بر همه.
    این برنامه پس از اجرا رمز وای فای شما را می خواهد تا به دیتابیس خود بیفزاید و برای دیگران نشان دهد دقیقآ همین کار را با دیگران می کند.
    در واقع این برنامه هیچ کار خواصی نمیکند بجزء اینکه به اینترنت وصل شده و سپس وارد نقشه شده و موقعیت شما را پیدا می کند و از شما رمز وای فای را می خواهد و به همین ترتیب دیتابیسش را ارتقاع می دهد.
    در ضمن تمامی آنتی ویروسها از پولی تا رایگان این برنامه رو جزو باج افزارها و بک دور های سطح پایین میشناسن.
    بیخودی نصبش نکنید.
    با تشکر

    1. یک مرد ایرانی(با افتخار) می‌گوید

      سلام به دوستان، دقیقا اخرین مطلب قبل از من اقا پیمان درست گفته و تنها کسی بود که حرفش واقعیت رو نشون میداد، در در تکمیل حرفاش بگم که این برنامه در نسخه رایگانش ۱. تمام وای فای های بدرد بخور اطرافت رو ازت مخفی نگه میداره.۲ من خودم با هات اسپاتهای گوشیم و وای فای خودم و بقیه خانواده که تو یک ساختمان هستیم حدودا ۱۰ تا مودم و روتر… اینا هست که قبلا وصل شدم و ذخیره هست تو گوشیم، وقتی سرچ میزنی هیچ کدوم رو نشون نمیده بهم! ولی میاد مثلا به مطب/خدمات کامپیوتر (مثلا) که تو بهترین حالت ۲۵۰ فوت فاصله دارن و گوشی من اصلا سیگنالی نداره ازشون. البته دو حالت که که اینترنت عمومی و خانگی هستن که در هر دو صورت بالای ۹۰٪ عمومی میاره و بنظر من اگرم اگرم همه شرایط اوک بود از اینترنت عمومی استفاده نکنید( در مجموع اینکار نه از نظر اخلاقی درست هست نه قانونا) من فقط برای اطلاع شما دوستان و اینکه متوجه و شناخت و تجربم رو بخاطر متضرر نشدن احتمالی در اختیارتون میزارم و هدف خودم ازش تست و نحوه مقابله با اینجور برنامها هست. خوب در ادامه برسیم بگم تا به یکی از وای فای های خودت وصل میشی خیلی خوشحال میکنی! چون میگه ادرس و پسوردتو در اختیارمون بزار تا بقیه هم در قبال مصرف تو استفاده کنن ازش و وعده امتیاز و باز کردن موارد بیشتر رو میده بهتون. حالا یه نکترو بهتون بگم، اونایی که براتون میاره در واقع فقط اونایی هستن که یا گول خوردن یا پسورد یکی از خانوادرو دارن و از اعتماد اون شخص استفاده میکنن و قطعا پشیمون میشن یا اینکه در شرکتها و کلا مراکز تجاری که کارکنان رمز رو دارن در اختیار این برنامه گذاشتن و اونم بین همه شییر میکنه. این برنامه از طریق گزارشات شما هم مثل اینکه بگین رمز این اشتباهه یا سیگنال نداره یا هر چیزی که پیش فرز میپرسه امتیاز میده حرف اخر: به هیچ وجه ادرس و رمز خود و خانواده و حتی همسایه و…. در اختیارش نزارید از بی اخلاقی بودنش که بگذریم این برنامه قطعا اصل درامد خودش رو از فروختن اطلاعات کاربرانش به اژانسهای اطلاعاتی و جاسوسی مثل سازمان اطلاعات ملی امریکا بدست میاره که خیلی این سازمان دیگه واضح شده واسه همه با قیمتهای خیلی بالا بدست میاره و احتمال زیاد زمانی که لوکیشن اف هم هست مکان زمان و تمام دریافت و ارسال های شما رو تحت کنترل داره. بدتر از این نمیشه که. اونم ما که تو کشوری هستیم که کشورهای دیگه که نمونشون کم نیستو جاسوس پرور هستن تشنه جمع اوری اطلاعات از ما هستن. پس مواظب باشید و خودتون رو از ناآگاهی به فروش نزارید(اطلاعات شما =خود خود شما) موفق باشید

      1. یک مرد ایرانی(با افتخار) می‌گوید

        ببخشید با عجله نوشتم و الان که خودم خوندم غلط املایی داشتم و حمله بندی هام یکم ناقص بودن منو بابت اشتباهات ببخشید و بزارید به پای بهم ریختن تمرکزم از بابت اینجور برنامها و حالم خراب میشه وقتی ایرانیای ساده و دل پاک همه رو از جنس خودشون میبینن. کاری به مرجع کشور سازنده ندارم کلا در همه برنامها احتیاط کنید. بالاتر از کوگل نداریم که یا فیس بوک و… یه سرچ بزنید در مورد فروختن اطلاعات محرمانه مشترک هاش در کل دنیا اون زمان خیلی چیزا میفهمین

      2. Sara می‌گوید

        سلام یه سوال : اگه برنامه رو بعد نصب، حذف کنیم از رو گوشی چطور؟؟ بازم به اطلاعات ما دسترسی دارن؟