افشای مشخصات کامل گوشی هوشمند شیائومی Redmi Note 2

شیائومی از نسل اول Redmi Note در ماه‌های ابتدایی سال  2014 رونمایی کرد، حال این شرکت چینی در حال کار بر روی نسخه جانشین است. بر همین اساس امروز لیست کامل مشخصات فنی این دستگاه توسط آژانس چینی TENAA برملا شد.

2

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، Redmi Note 2 هیچ شباهتی به نسل پیشین خود نداشته و دستگاه کاملاً جدیدی از نظر سخت‌افزاری خواهد بود، بر همین اساس قرار است نسل بعدی Redmi Note به نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح تصویر 720 پیکسل مجهز شود. از مدل پردازنده اطلاعات دقیقی در دست نیست، اما به‌احتمال زیاد چیپست چهار هسته‌ای با سرعت کلاک 1.2 گیگاهرتز خواهد بود

ابعاد کلی ردمی نوت2  154 در 78.7 در 9.5 میلی‌متر است که تغییری نسبت به نسل اول تغییری نداشته، اما وزن آن از 199 گرم به 188 گرم کاهش یافته است. این گوشی داری یک گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا تا 32 گیگابایت با به‌کارگیری کارت حافظه جانبی می‌باشد. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری Redmi Note 2 می‌توان به دو دوربین 13 و 5 مگا پیکسلی در پشت و جلوی دستگاه اشاره کرد.

هنوز به‌طور دقیق نمی‌توان در مورد زمان معرفی این محصول نظری داد، اما شایعات بیان می‌کنند Redmi Note 2 در رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی، بنفش تولید می‌شود و در زمان عرضه از نسخه 4.4 اندروید کیت‌کت بهره می‌برد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. دانیال می‌گوید

    لطفا در باره ی گوشی بلک بری هم مطلب بگذارید با تشکر

    1. محسن صحافی می‌گوید