خودروی رویایی؛ رونمایی رنو از طرح مفهومی آلپاین ویژن جی تی

به مناسبت شصتمین سال ساخت آلپاین، رنو از طرح مفهومی مدل جدید آلپاین رونمایی کرد.

3

این طرح اولیه که البته هنوز نمونه‌ای از آن به صورت عملی ساخته نشده‌است، در پروژه گران توریسمو طراحی شده و نام «آلپاین ویژن جی تی» را به خود گرفته است.

Alpine-Vision-GT-01

Alpine-Vision-GT-02طراحان و مهندسان رنو برای طراحی این خودرو از آلپاین‌های قبلی وام گرفته و سعی ککرده‌اند تلفیقی از آلپاین اولیه و طرح‌های مدرن ارائه دهند.

Alpine-Vision-GT-03

Alpine-Vision-GT-04به زودی این خودرو به بروزرسانی بازی «گران توریسمو ۶» اضافه شده و در آنجا می‌توان آن را تست کرد.

Alpine-Vision-GT-06

Alpine-Vision-GT-05در ویدئوی زیر گفت‌وگوی سازندگان درباره طراحی این خودرو و وامدار بودن آن از طرح آلپاین اولیه را می‌بینید.

درحال حاضر طرح‌های مفهومی برای سازندگان خودرو بسیار اهمیت دارد. آنها از همین طرح‌های مفهومی در خودرو‌های جدید خود و یا خودروهای مسابقه‌ای خود استفاده می‌کنند.

Alpine-Vision-GT-07

Alpine-Vision-GT-08آیا خودروسازان ما هم به فکر طرح‌های مفهومی هستند؟ یا اندر خم یک کوچه‌اند؟

Via: gran-turismo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. یکی می‌گوید

    الان بزرگترین دغدغه وزیر صنعت و مافیای خودروسازی وادار کردن مردم به خرید خودروهای بی کیفیت و گران قیمته ، البته جناب نکبت زاده داره نهایت تلاششو میکنه تا پای شورای رقابت را از قیمت گذاری و نظارت کیفی بیرون بکشونه و از طرف دیگه مافیای خودشو بکشونه طرف قطب سوم خودروسازی درچابهار و تمام تجربیات چند سال گذشته را در اونجا پیاده کنه

  2. محمد می‌گوید

    ما طراح درجه یک خودرو داشتیم که در زمان اجمدی نزاد به ایران خودرو مراجعه کرد و تحویلش نگرفتند . او هم اکنون در آلمان و در کارخانه باواریا( بی ام دبلیو ) استخدام شده و طرح های جدید این خودر توسط این طراح ارائه شده . آیا ما به جز فرار مغزها کار دیگری انجام می دهیم ؟!!!

  3. sumoraei می‌گوید

    مگه ما خودرو سازم داریم؟