گلکسی اس‌6 احتمالا از هدست واقعیت مجازی Gear VR پشتیبانی خواهد کرد

همان‌طور که می دادنید، سامسونگ چندی پیش از هدست واقعیت مجازی Gear VR در نمایشگاه IFA 2014 رونمایی کرد. در حال حاضر تنها گوشی هوشمند گلکسی نوت 4 می‌تواند به Gear VR متصل شود، اما به گفته وب‌سایت سام موبایل سامسونگ قصد دارد این گجت را برای گلکسی اس‌6 و نمونه صفحه خمیده آن نیز سازگار نماید.

0

گلسی نوت 4 از صفحه نمایشگری 5.7 اینچی بهره می‌برد، اما انتظار می‌رود سامسونگ هر دو نسخه پرچم‌دار بعدی خود را با صفحه‌نمایشی 5.1 اینچی راهی بازار کند، از این رو می‌توان پیش‌بینی کرد کمپانی کره سامسونگ آداپتور VR مخصوصی را برای این دو گوشی منتشر کند. در نتیجه کاربران در پرچم‌داران آینده این شرکت گام رو به جلویی را در جهت ورود به واقعیت مجازی جهان خواهند برداشت.

البته شایعاتی نیز در خصوصی طراحی هدست هایی با ابعاد کوچک‌تر برای اتصال به پرچم‌دار بعدی سامسونگ به گوشی می‌رسد و یا اینکه در S6 و S6 Edge از صفحه نمایشگر بزرگ‌تری استفاده شود. تمامی این حدس و گام‌ها در حد شایعه بوده اما با تمامی این اوصاف، خبرهایی که در سایت سام‌موبایل قرار می‌گیرد تا حدودی معتبر است و ما انتظار داریم که پرچم‌داران آینده سامسونگ با  هدست واقعیت مجازی Gear VR سازگار باشند؛ چه نسخه فعلی، چه بزرگ‌تر و یا جدیدتر.

بر اساس اطلاعات قبلی سامسونگ از گلکسی اس‌6 در دو نسخه استاندارد و صفحه خمیده دو لبه در نمایشگاه موبایل بارسلونا که قرار است یک ماه دیگر برپا شود، رونمایی خواهد کرد.

  phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.