آغاز عرضه آپدیت اندروید 5 جی‌پرو 2 ال‌جی در کره

پس از یک ماه از آغاز عرضه آپدیت اندروید 5 برای گوشی هوشمند جی 3، حالا شرکت ال‌جی آپدیت اندروید 5 را از امروز برای گوشی هوشمند جی‌پرو 2 در سرزمین مادری خود کره جنوبی عرضه کرده است.

0

بنابر گزارش‌های منتشر شده، سه مدل LG-F350S، LG-F350K و LG-F350L جی‌پرو 2 در کره این آپدیت را دریافت خواهند کرد و مطابق معمول با این آپدیت قابلیت‌هایی نظیر طراحی متریال، ناتیفیکیشن‌های هوشمندتر، امنیت بهتر و بهبود عملکرد را شاهد هستیم.

G-Pro-2

فبلت جی‌پرو 2 ال‌جی که در سال گذشته میلادی به بازار عرضه شد از پردازنده 2.26 گیگاهرتزی با چیپست اسنپ‌دراگون 800 و 4 هسته‌ی Krait 400 و پردازشگر گرافیکی Adreno 330 با 3 گیگابایت رم و 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است و صفحه نمایش 5.9 اینچی IPS فول اچ‌دی و باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی و درگاه کارت حافظه میکرو اس دی با قابلیت ارتقا حافظه تا 64 گیگابایت از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند است.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.