جی 4 ال‌جی از صفحه نمایشی با رزولوشن 3K بهره خواهد برد؟

بالاترین وضوح تصویر در صفحات نمایش‌گر به کار گرفته‌شده در گوشی های هوشمند 2014 متعلق به ال‌جی جی 3 با وضوح Quad HD بود. بر همین اساس امروز شایعاتی به بیرون درز کرد که حکایت از عزم ال‌جی برای به‌کارگیری صفحه‌نمایشی با کیفت 3K در پرچم‌دار آینده این شرکت کره‌ای دارد.

0

همان‌طور که میدانید جی 3 ال‌جی در سال 2014 با رزولوشن صفحه‌ای معادل 1440 در 2560 پیکسل راهی بازار شد، اما شایعات جدید میگویند که ال‌جی برای پرچم‌دار آتی خود به این اعداد و رقم‌های بسنده نکرده و در حال کار بر روی صفحه‌نمایشی با وضوح  1620 در 2880 پیکسل است. منشأ شایعات جدید سندیست که گفته می‌شود از نسخه اختصاصی جی 4 برای اپراتور ورایزون که هم‌اکنون با کد LG-VS985 شناخته می‌شود، به دست آمده است.

lg-vs999

در این سند که صحت‌وسقم آن هنوز تائید نشده، اشاره‌ای به سایز صفحه‌نمایش دستگاه مذکور نگردیده، اما با فرضیه ثابت ماندن صفحه‌نمایش 5.5 به کار رفته در جی 3، می‌توان چگالی تصویر فوق‌العاده 6000 پیکسل در هر اینچ را برای جی 4 ال‌جی پیش‌بینی کرد.

شاید یادآوری این نکته بد نباشد که سامسونگ نسخه‌ای خاص از گلکسی اس 5 را در سال گذشته با صفحه‌نمایشی 5.1 اینچی و چگالی تصویر 576 پیکسل در هر اینچ راهی بازار کره جنوبی کرد؛ بدین ترتیب اگر پرچم‌دار بعدی ال‌جی حتی دارای صفحه‌نمایشی 5.7 اینچی باشد از چگالی تصویر 579 پیکسل در هر اینچ بهره خواهد برد.
بر اساس شایعات قبلی، انتظار می‌رود ال‌جی از جی 4 در نمایشگاه موبایل بارسلونا رونمایی کند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.