بیل گیتس از پروژه جدید خود با مایکروسافت پرده برداشت

طی پرسشی که در بخش ویژه‌ای از سایت اجتماعی Reddit از بیل گیتس بنیان‌گذار مایکروسافت پرسیده شد، وی از پروژه جدید خود با مایکروسافت و اینکه چند سالی است که وقت خود را روی این پروژه گذاشته، پرده برداشت.

0

پروژه جدید در واقع یک دستیار شخصی است که به افراد تمام امور را یادآوری می‌کند و به آن‌ها کمک می‌کند تا چیزهایی که می‌خواهند پیدا کنند و به هر آن چه که توجهشان را جلب نموده، به دست آورند.

او در بیانیه‌ای درباره آینده این فناوری جدید توضیح داده است:

در 30 سال آینده، بیش از هر زمان دیگری با پیشرفت در عرصه فناوری روبرو خواهیم بود. حتی در 10 سال بعد، مسائلی نظیر مشکلات بینایی، مشکلات مربوط به درک گفتار و ترجمه به راحتی حل خواهند شد که این اتفاق جای بسی خشنودی و امیدواری است.
اموری چون چیدن میوه‌ها و یا جابجا کرن بیماران در بیمارستان توسط ربات‌های مکانیکی انجام خواهد شد. به محض آن که روبات‌ها/کامپیوترها به سطح قابل قبولی در توانایی‌هایی دیداری و حرکتی برسند، استفاده از آن‌ها در بخش‌های گسترده‌ای به آسانی ممکن خواهد بود.
در حال حاضر پروژه‌ای که به همراه تیم مایکروسافت، مشغول کار بر روی آن هستم، یک دستیار شخصی است که بتواند به افراد تمام امور را یادآوری می‌کند و به آن‌ها کمک کند تا چیزهایی که می‌خواهند پیدا کنند و هر آن چه که توجهشان را جلب نموده، به دست آورند. نکته مهم پایانی این که این پروژه در تمام گجت‌ها قابل اجراست.

Microsoft-news

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.