رونمایی گیگابایت از 3 گوشی هوشمند مقرون به صرفه دیگر

گیگابایت شرکتی تایوانی است که بیشتر در بازار ساخت مادربردهای حرفه‌ای فعالیت دارد، اما به نظر می‌رسد ساخت گوشی‌های هوشمند به‌قدری سوده است که این شرکت نیز به سمت تولید این محصول روی آورده، در همین راستا گیگابایت دیروز از 3 گوشی هوشمند مقرون با نام‌های Gsmart Guru GX،Mika MX و  Roma RX رونمایی کرد.

0

برای شروع به سراغ شاخص‌ترین عضو این خانواده یعنی GSmart Guru GX می‌رویم. این محصول دارای صفحه‌نمایشی 5 اینچی با رزولوشن  1080 در 1920 پیکسل بوده و در سینه از پردازنده هشت هسته‌ای مبتنی بر معماری 64 بیتی اسنپ‌دراگون 615 که بر روی فرکانس 1.5 گیگاهرتز تنظیم شده بهره می‌برد. به مشخصات سخت‌افزاری قید شده باید 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین اصلی 13 مگا پیکسلی با بهره‌گیری از سنسور Exmor، دوربین دوم با وضوح 5 مگا پیکسل و باتری 2,300 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

Gigabyte-GSmart-Guru-GX

GSmart Mika MX نیز همانند محصول قبلی دارای صفحه‌نمایشی 5 اینچی اما با وضوح تصویر 540 در 960 پیکسل بوده و قرار است اسنپ‌دراگون 410 چهار هسته‌ای که بر روی فرکانس 1.2 گیگاهرتز کلاک شده قلب تپنده آن را به تپش درآورد. تکمیل کننده این مشخصات را می‌توان یک گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی در کنار قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی و جلو 5 و 2 مگا پیکسلی دانست. انرژی کل این سخت‌افزار را قرار است باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی تأمین نماید. شاید بارزترین قابلیت GSmart Mika MX را بتوان پشتیبانی از دو سیم‌کارت به‌صورت هم‌زمان و اتصال به شبکه LTE دانست.

Gigabyte-GSmart-Roma-RX

آخرین محصول معرفی شده توسط گیگابایت Roma RX نام دارد.
Roma RX نیز از صفحه‌نمایشی 5 اینچی با رزولوشن نه‌چندان جالب 480 در 854 پیکسل استفاده می‌کند. در دل این گوشی هوشمند از پردازنده میان رده MT6582 ساخت مدیاتک با فرکانس کار 1.2 گیگاهرتز، رم 512 مگابایتی و 4 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی به کار گرفته شده و انرژی دستگاه را قرار است یک باتری با ظرفیت 2000 میلی‌آمپر ساعت تأمین کند.Roma RX همانند دیگر میان رده‌های بازار در قاب پشتی از دوربین 5 مگا پیکسلی و در جلو از دوربینی با کیفیت VGA بهره می‌برد.

Gigabyte-GSmart-Mika-MX

به گفته گیگابایت GSmart Mika MX و Roma RX از ابتدای ماه آینده و GUru GX از فروردین ماه با بهره بردن از اندروید 4.4 کیت‌کت با قیمت‌هایی مقرون‌به‌صرفه در بازارهای آسیایی قابل دسترس خواهند بود.

  phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.