اچ‌تی‌سی وان ام۹ و ام۹ پلاس ممکن است این شکلی باشند

در روزهای اخیر شاهد درز شایعات، تصاویر و بنچ مارک‌های زیادی از اچ‌تی‌سی وان ام۹ بوده‌ایم، بر همین اساس دیروز نیز لو دهنده معروف evleaks در توئیتی تصاویری منتسب به اچ‌تی‌سی وان ام۹ و ام۹ پلاس را منتشر کرد.

0

در تصویر منتشر شده می‌توان دو نمونه از گوشی هوشمند منتسب به اچ‌تی‌سی با بدنه تمام فلزی و دوربین جلو در وسط را دید که شاید یکی از آن‌ها با نام وان ام ۹ پلاس یا وان ام ۹ پلاس روانه‌ی بازار شود. از دیگر نکات قابل توجه در این تصویر می‌توان به دکمه هوم یکی از محصولات، همانند دکمه‌هایی که در محصولات بالا رده سامسونگ شاهد هستیم شاره کرد که احتمالاً محل جایگیری سنسور اثرانگشت خواهد بود.

htc-one-m9-evleaks

این تصویر رندر شده از نمونه‌های از پیش درز کرده بسیار شفاف‌تر و قابل قبول‌تر به نظر می‌رسد. evleaks در توصیف آن‌ها از عبارت “عادت‌های قدیمی سخت می‌میرند” استفاده کرده و در پایان نیز با اشاره به وان ام8 متذکر شده که منتظر محصولی متفاوت باشیم. evleaks این احتمال را داده که پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی از دوربین جلو التراپیکسل و دوربین 20 مگا پیکسلی در قاب پشتی به همراه بلندگوهای دوگانه‌ی بسیار نازک بهره ببرد.
همان‌طور که گفته شده هنوز هیچ‌یک از تصاویر منتشر شده توسط اچ‌تی‌سی تائید نشده و برای دریافت صحت‌وسقم آن‌ها باید تا زمان برگزاری MWC 2015 صبر پیشه کرد.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.