درز تصاویری منتسب به هواوی Mate7 Compact

همان‌طور که پیش‌تر هم گفتیم، هواوی قصد دارد از پرچم‌دار جدید خود با نام Mate7 Compact در نمایشگاه موبایل بارسلونا که چندی دیگر برپا خواهد شد، رونمایی کند؛ به همین منظور دعوت‌نامه‌هایی برای مراسم هواوی نیز پخش شده است، اما امروز تصاویری هرچند غیر موثق منتسب Mate7 Compact به بیرون درز کرد.

0

اکثر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند نسخه کوچک‌تر، سبک‌تر و گهگاه ضعیف‌تر پرچم دران خود را با پسوند کامپکت راهی بازار می‌کنند، اما دیروز تصاویری منتسب به گوشی هوشمند Mate7 Compact توسط تویت کننده‌ای با نام @leaksfly به بیرون درز کرده که در آن دیوایسی با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی دیده می‌شود.

اگر هواوی هم در مورد گوشی‌های کامپکت رویکردی مشابه سونی داشته باشد، باید منتظر گوشی هوشمندی باشیم که اکثر قابلیت‌ها و مشخصات Mate 7 را به ارث برده است؛ برخلاف مدل‌های mini که از لحاظ سخت‌افزاری و قابلیت کم قدرت‌تر هستند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.