اپلیکیشن ایمیل جدید مایکروسافت Outlook برای اندروید و iOS منتشر شد

مایکروسافت در راستای عرضه اپلیکیشن های کاربردی خود همچون آفیس و قفل صفحه هوشمند برای دستگاهی مبتنی بر اندروید و IOS، امروز از نرم‌افزار محبوب Outlook برای کاربران این پلتفرم‌ها با ظاهری جدید رونمایی کرد.

2

همان‌طور که در جریان هستید مایکروسافت حدود دو ماه پیش سرویس ایمیل Acompli را تصاحب کرد و حال پس از تغییر سرورهای این سرویس به ردموند نسخه جدید آن را تحت عنوان Outlook عرضه کرده است.

به‌جرئت می‌توان گفت که Acompli یکی از بهترین اپلیکیشن های موجود درزمینهٔ خود بود؛ با این حساب طبیعی است که اپلیکیشن جدید مایکروسافت نیز همان راه را ادامه دهد. در حالی که بسیاری‌ها منتظر بودند مایکروسافت یکپارچه‌سازی سرویس Acompli با گوگل درایو و دراپ‌باکس را از بین ببرد، اما ردموندی ها تصمیم بر نگه‌داشتن این دو ویژگی قدرتمند گرفته‌اند.

اپلیکیشن ایمیل جدید مایکروسافت Outlook برای اندروید و iOS همچون نسخه دسکتاپ دارای دسترسی‌های سریع به تقویم، مخاطبین، ایمیل‌ها و فایل‌ها دارد. در این اپلیکیشن مدیریت ایمیل ها به‌سادگی هر چه تمام انجام می‌شود. عملیاتی همچون حذف کردن، ذخیره کردن و زمان‌بندی ارسال ایمیل‌ها در سریع‌ترین زمان و فقط با سوایپ کردن انگشت انجام‌پذیر است. مدیر بخش توسعه آفیس در این رابطه گفت:

 ما به روند انتشار به‌روزرسانی‌های هفتگی برای مجموعه آفیس و زیرشاخه‌های آن ادامه خواهیم داد، بنابراین در مدت‌زمانی کوتاه تغییرات زیادی را مشاهده خواهید کرد

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های اپلیکیشن مایکروسافت Outlook این است که می‌توان فایل‌هایی با حجم بالا را بدون نیاز به دانلود در دستگاه اندرویدی، ارسال کرد. لازم به ذکر است که با استفاده از این اپلیکیشن قادر خواهید بود مدیریت کاملی بر روی تمامی ایمیل‌های خود ازجمله یاهو، جمیل یا دیگر سرویس‌دهندگان سرویس صندوق پستی الکترونیکی داشته باشید. گفتنی است که مایکروسافت قصد دارد در آینده‌ای نزدیک نسخه‌ای از این برنامه را برای اهالی کسب کار نیز عرضه کند که مناسب با نیاز این قشر طراحی گردیده است.

Downlod-Google-Play-e

Download-from-appstore

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. A می‌گوید

    یعنی زده رمز عبور سرور تغییر کرده رمز عبور جدید را وارد نمایید ولی من تغییر ندادم هر رمزیم که یادم میاد رو میزنم دوباره تو اعلان میاد که ورود به سیستم انجام نشد لطفا راهنمایی کنید

  2. A می‌گوید

    سلام
    سوالم به این بخش مربوط نمیشه ولی مطلبی مربوط به سوالم پیدا نکردم ممنون میشم جوابم رو بدید
    تو قسمت اعلاناتم عکس ایمیل میاد بعد هر چی میزنم میگه گذرواژه عوض شده بعد مینویسه ورود به سیستم انجام نشد چکار کنم