گزارش مالی سال 2014 ال جی: فروش ۷۸.۲ میلیون دستگاه موبایل در کنار افزایش سود خالص

امروز گزارش مالی شرکت ال‌جی در سال 2014 هم منتشر شد که در آن نقاط قوت زیادی وجود دارد و دوست داران این شرکت را به آینده‌ی آن امیدوار می‌کند.

2

این شرکت هنوز راه زیادی را در پیش دارد تا در تعداد گوشی‌های هوشمند فروخته شده و هم‌چنین سود به‌دست آمده از آن به شرکت‌های سامسونگ و اپل برسد، اما گزارش مالی ال‌جی نشان می‌دهد که عملکرد آن بسیار مطلوب بوده است. ال‌جی در طول سال 2014، 59.1 میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش رسانده است که رشدی حدوداً 25 درصدی نسبت به آمار فروش سال 2013 دارد.

در گزارشی که ال‌جی منتشر کرده است، به عرضه‌ی جی‌فلکس 2 در کشورهای دیگر و یا پرچم‌دار بعدی سری G اشاره‌ای نشده است، اما صریحاً اعلام شده است که این شرکت قصد دارد روی افزایش قدرت برند خود، کارایی بالاتر و هدف گرفتن بازارهای کلیدی و مهم تمرکز کند.

در کنار فروش خوب دستگاه‌های موبایل، تلویزیون‌های ال‌جی هم نان‌آوران خوبی برای این غول کره‌ای در زمینه‌ی صوت و تصویر بوده‌اند که در این مورد می‌توان به افزایش 31 درصدی سود این صنعت در سال 2014 و رسیدن آن به رقم 482 میلیون دلار اشاره کرد. هم‌چنین ال‌جی ضرری را در سه‌ماهه‌ی آخر سال 2014 تجربه کرد که می‌توان آن را به توقف تولید تلویزیون‌های پلاسمای این شرکت نسبت داد که البته تلویزیون‌های 4K UHD و OLED جایگزین پلاسمای فرسوده شده‌اند.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Mahdi می‌گوید

    این نشون میده که ال جی تو فروش روند مطلوبی رو داشته که قطعا این کیفیت و اصالت رو میرسونه که ال جی به مشتری هاش ثابت کرده و تو بازار علنیش کرده .

    1. مهیار می‌گوید

      داداش داری اشتباه می‌زنی این خبر مال سال 2014 جرات داری برو پای خبر گزارش مالی امسال نظر بذار که ال جی گند زده!