ZTE از گوشی هوشمند Blade S6 با پردازنده 8 هسته اسنپ‌دراگون و اندروید 5 رونمایی کرد

ZTE امروز از گوشی هوشمند Blade S6 با ظاهری همانند آیفون اما با قیمتی بسیار کمتر و بهره بردن از نسخه 5 اندروید رونمایی کرد.

0

اگر شما هم خواهان داشتن یک گوشی هوشمند رده بالا هستید اما نمی‌خواهید به اندازه آیفون برای آن هزینه کنید، بدون شک ZTE Blade S6 یکی از بهترین گزینه‌های خرید خواهد بود.

Blade S6 دارای بدنه‌ای پلاستیکی با ابعاد 144 در 70.7 در 7.7 میلی‌متر و ضخامت 7.7 میلی‌متر بوده و از صفحه نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل بهره می‌برد. در دل این محصول پردازنده  64 بیتی هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 615، دو گیگابایت حافظه رم در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قرار داده شده است و  انرژی تمامی این سخت‌افزار را باتری ۲۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین خواهد کرد.

ZTE-Blade-S6-710x473

گوشی هوشمند Blade S6 در قاب پشتی از دوربین 13 مگا پیکسلی مجهز به سنسور IMX214 و در جلو از دوربینی  ۵ مگا پیکسلی بهره می‌برد. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت به‌صورت همزمان، پشتیبانی از شبکه ارتباطی LTE، دارا بودن بلندگوهایی با فناوری Hi-Fi Sound و رابط کاربری هوشمند Smart Sense که به‌موجب آن کاربر می‌تواند برنامه‌هایی همچون چراغ‌قوه را با اعمال ژست‌های حرکتی دست اجرا کند.

Blade S6 قرار است از ابتدای ماه آینده با بهره بردن از اندروید آب‌نبات‌چوبی در رنگ‌های صورتی و نقره‌ای در بازارهای اروپایی همچون، بریتانیا، آلمان، اسپانیا با قیمت 250 دلار قابل دسترس باشد.

 

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.