عرضه OS X Yosemite 10.10.2 اپل با رفع مشکل وای‌فای و حفره‌های امنیتی

اپل روز گذشته  نسخه نهایی سیستم‌عامل  OS X Yosemite 10.10.2 را تقریباً چهار هفته پس از عرضه نسخه قبلی برای کاربران ارائه کرد. این به‌روزرسانی با شماره 9to5Mac از طریق بخش آپدیت در فروشگاه ابزارک مک و همچنین از مرکز توسعه‌دهندگان قابل دریافت است.

0

سرانجام پس از انتشار شش نسخه آزمایشی، نسخه نهایی  OS X Yosemite 10.10.2 برای عموم کاربران عرضه شد. در این نسخه کل سیستم‌عامل پایداری بهتری پیدا کرده و مشکلات عمده نسخه قبلی در کنار یک سری مسائل امنیتی رفع شده است.

با توجه به امکانات و قابلیت‌های مختلفی که به همراه OS X Yosemite عرضه شد، برخی از کاربران اظهار داشتند که پس از ارتقا به این سیستم‌عامل جدید، با کندی سرعت دستگاه مک و از طرفی مشکل اتصال به اینترنت از طریق وای‌فا روبه‌رو شده‌اند، در همین راستا اپل سعی کرد با انتشار شش به‌روزرسانی مشکلات مذکور را بر طرف سازد و امروز سرانجام نسخه  10.10.2 سیستم‌عامل یوسمتی در اختیار عموم کاربران قرار گرفت.

از جمله قابلیت‌های این نسخه می‌توان به  رفع مشکل عدم قطع اتصال به وای‌فا، رفع مشکل لود شدن برخی وب‌سایت‌ها به‌صورت آهسته،  رفع مشکل عدم بارگذاری شدن محتوای ایمیل‌ها در Spotlight، بهبود انتقال صدا هنگام استفاده از هدفون‌های بلوتوث، اضافه شدن قابلیت پشتیبان گیری و دسترسی به iCloud Drive از طریق Time Machine، رفع مشکل عدم سویچ بین زبان‌های کیبورد و بهبود پایداری و رفع مشکلات امنیتی در مرورگر سافاری اشاره کرد.

لازم به ذکر است که با مهاجرت به این نسخه از سیستم‌عامل OS X Yosemite می‌توانید وصله‌های امنیتی جدید را به‌صورت خودکار دریافت نمایید. به نظر می‌رسد در این نسخه باگ امنیتی که گوگل چندی پیش منتشر کرده بود نیز رفع شده است. اگرچه اپل قول داده که ارتقاء به نسخه‌های جدید OS X Yosemite بدون مشکلی خاصی انجام خواهد شد، اما از آنجا که همیشه احتیاط شرط عقل است، پیشنهاد می‌شود پیش از ارتقاء دستگاه خود به نسخه‌ی جدید، حتماً از اطلاعات دستگاه به کمک برنامه‌هایی مانند Time Machine، نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنید.

digitaltrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.