اسند میت 7 کامپکت هواوی در کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی می‌شود

از همین امروز دهم اسفند ماه را در تقویم خود مشخص کنید چرا که هواوی وعده داده تا محصولات جدید زیادی را در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۵ رونمایی کند.

0

کاملاً‌ بدیهی است که هر چه به تاریخ مراسم هواوی نزدیک می‌شویم، شایعات و اخبار داغ در زمینه‌ محصولات این غول بزرگ چینی بیشتر می‌شود؛ اخیراً وب‌سایت ایتالیایی HDBlog از عرضه نسخه‌ کوچکتر اسند مِیت با نام احتمالی هواوی مِیت ۷ کامپکت خبر داده است.

این محصول جدید از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی بهره می‌برد اما اطلاعات بیشتری از آن مشخص نشده است. با توجه به طراحی محصولات سری اسِند هواوی،‌احتمال می‌دهیم اسند میت ۷ کامپکت بدنه باریکی داشته باشد و یکی از پردازنده‌های سری Kirin شرکت Huawei HiSilicon در آن جای خواهد گرفت.

در کنار این محصول،‌یقیناً هواوی محصولات دیگری را هم برای رونمایی در این مراسم در آستین دارد اما اگر به فکر p8 هستید باید گفت که هواوی قصد دارد دل هواداران این محصول را بیشتر از این کباب کرده و تا سال آینده خبری از P8 نخواهد بود. با این حساب برای اخبار دقیق از محصولات هواوی در سال ۲۰۱۵ چاره‌ای نیست تا زمان مراسم رونمایی محصولات هواوی صبر پیشه کنیم.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.