شایعه: اکسپریا Z4 سونی تابستان سال آینده از راه می‌رسد!

علاقه‌مندان به محصولات سونی بی‌صبرانه منتظر فرارسیدن کنگره جهانی موبایل بارسلونا و در دل آن معرفی پرچم‌دار Z4 هستند، اما بر اساس شایعات درز کرده این نسل از محصولات سونی در اسپانیا معرفی نخواهد شد، زیرا شرکت تولید کننده مراسم خاصی را برای رونمایی از Z4 در تابستان تدارک دیده است.

0

بر اساس خبری که امروز در وبلاگ رسمی اکسپریا منتشر گردید، گرچه MWC 2015 زمان بسیار مناسبی برای معرفی پرچم‌دار اکسپریا Z4 است، اما با این حال سونی قصد دارد طی مراسمی مابین ماه‌های خرداد و تیر سال آینده از نسل Z4 رونمایی کند. این خبر می‌تواند تصدیق کننده اطلاعات به بیرون درز کرده از حادثه هک شدن سرورهای سونی پیکچرز باشد.

گوشی هوشمند اکسپریا Z در اوایل ۲۰۱۳ رونمایی شد و حدود شش ماه بعد نسل دوم این محصول با نام Z1 از راه رسید. در ماه‌های ابتدایی سال  ۲۰۱۴ اکسپریا Z2 رونمایی شد و در اواخر همین سال نیز شاهد معرفی اکسپریا Z3 بودیم. اگر شایعات مرتبط با زمان معرفی Z4 صحت داشته باشند، دو فرضیه پیش رو خواهد بود؛ اول اینکه سونی قصد تغییر استراتژی در زمان معرفی و عرضه محصولات رده‌بالای خود را دارد، دوم اینکه این شرکت ژاپنی به دلیل ناتوانی در آماده کردن پرچم‌دار بعدی خود مراسم معرفی را به تعویق انداخته است.

طبق اطلاعات قبلی انتظار می‌رود اکسپریا Z4 سونی به سخت‌افزاری رده بالایی همچون نمایشگری با رزولوشن QHD و یا FHD، پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۱۰، چهار گیگابایت حافظه رم و دوربینی ۲۱ مگا پیکسلی با بهره‌گیری از سنسور جدید Exmor RS IMX230 مجهز شده باشد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.