Ice Cream Smart گوشی هوشمند اندرویدی ال‌جی برای شما که دلتان برای گوشی تاشو تنگ شده است!

اگر شما هم از آن‌دسته افرادی هستید که دلتان هوای گوشی‌های تاشو را کرده اما نمی‌توانید از اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند جدید دل بکنید، بد نیست نگاهی به گوشی هوشمند Ice Cream Smart شرکت ال‌جی داشته باشید.

3

گوشی تاشو جدید ال‌جی تمامی اپلیکیشن‌های اندرویدی را اجرا می‌کند و دارای صفحه‌نمایش لمسی در کنار کلید‌های فیزیکی است. متأسفانه ال‌جی در محصول جدید خود صفحه‌کلید QWERTY را که دارای تمامی کاراکترها می‌باشد را نادیده گرفته و برای تایپ‌ متون باید از همان عدد‌های تعبیه شده بر روی صفحه کلید بهره بگیرید.

البته همانطور که گفتیم Ice Cream Smart از امکانات یک گوشی هوشمند هم بهره می‌برد و بنابر این کلید‌های دیگری نظیر کلید انتخاب دوربین گوشی، کلید وارد شدن به قسمت ایمیل‌ها و کلید ارسال پیغام به زبان‌کره‌ای در کنار سه کلید رایج در سیستم‌عامل اندروید، برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

آنچه تاکنون در خصوص مشخصات سخت‌افزاری این گوشی مشخص شده، به کارگیری ۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است و راجع به سایر امکانات دیگر ال‌جی تاکنون سکوت اختیار کرده است. گوشی هوشمند تاشو ال‌جی دارای قیمتی معادل ۲۷۰ دلار خواهد بود و احتمالاً تنها برای فروش در بازار کره عرضه خواهد شد.

pocketdroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. Star می‌گوید

    عاااااااااشقششششششششششم معرررررررررکس …دلم تنگ شده برای این گوشی در داراااااااا واااای

  2. محمد می‌گوید

    خیلی عالیه همه جور گوشی لمسی داشتم اما اینا یه چیز دیگن هم شیکی هم خوشدستی و….

  3. سید حسن می‌گوید

    اصلا از این مدل گوشی ها خوشم نمیاد .
    خیلی هم ضایع هست .