این تصاویر جدید نشان می‌دهد که اسکایپ چگونه در ویندوز 10 کار می‌کند

همان‌طور که شاید از گوشه و کنار شنیده‌اید، با آمدن ویندوز 10، اسکایپ هم سر و سامانی می‌گیرد و به این سرویس پیام‌رسان در کامپیوتر شخصی، تبلت و گوشی خود دسترسی خواهید داشت. سرویس اسکایپ مستقیماَ در بخش‌های پیام‌ها، تماس‌های صوتی و تماس‌های ویدیویی قابل اجراست و دیگر نیازی به دانلود برنامه و نصب آن نیست.

0

New-screenshots-Skype-in-Windows-10-02

رقابت سرویس‌های ارتباطی روز به روز در حال داغ‌تر شدن است و شرکت‌های مختلف، سرویس‌های پیام‌رسان مخصوص خود را انتشار می‌دهند به طوری که گوگل سرویس هنگ‌اوت، اپل سرویس iMessage، بلک بری سرویس BBM و فیسبوک نیز سرویس واتس‌آپ را ارائه داده است.

New-screenshots-Skype-in-Windows-10-01

w10_phone_skyp

اکنون زمان آن فرا رسیده‌است که یک سرویس پیام‌رسان قابلیت اجرا در تمام پلت‌فرم‌ها را داشته باشد. بر خلاف اپل، که استفاده از سرویس iMessage را تنها منحصر به محصولات خود کرده است، اسکایپ در تمام گجت‌ها و پلت‌فرم‌ها قابل اجرا خواهد بود. مایکروسافت با صرف هزینه 8.5 میلیارد دلار در سال 1390، اسکایپ را از آن خود ساخته است.

بنابراین استفاده از اسکایپ نه تنها ازطریق گجت‌های ویندوزی بلکه در محیط‌های اندروید، آیفون و مک نیز می‌توانید با دوستان خود درارتباط باشید. با اسکایپ جدید همراه ویندوز 10، می‌توانید با استفاده از نوار وظیفه مستقیما پیام رایگان فرستاده و بر روی گوشی همراه خود نیز، پیام‌های متنی ارسال کنید و تماس اسکایپ به اسکایپ رایگان برقرار نمایید.

ما منتظر هستیم که با موج گسترده‌ای از استقبال کاربران در برابر ویندوز 10 مواجه شویم. ویندوز 10 قرار است در پاییز راه‌اندازی شود اما تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نیست. این سیستم عامل نسل جدید با ارائه حسن سابقه در کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها، یکپارچه‌سازی با کورتانا، شخصی‌سازی منوی استارت و مرورگر جدید، به مدت 1 سال برای تمام کاربران ویندوز 7 و نسخه‌های بالاتر رایگان خواهد بود.

تا چند ماه آینده، پیش‌نمایش کاملی از اسکایپ ارائه خواهد شد. با پیوستن به برنامه Windows Insider در شکل‌گیری اسکایپ جدید سهیم باشید.

skype

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.