توییتر، بینگ را برای ترجمه توییت‌ها انتخاب کرد

توئیتر یک شبکه اجتماعی بزرگ است که قابلیت ارتباط بین مردم سراسر دنیا را در هر لحظه برقرار می‌کند. اکنون این شبکه اجتماعی با امکان جدید “Tweet Translate” به کاربران خود کمک می‌کند تا مقصود و منظور یکدیگر را بهتر درک کنند.

1

توئیتر با همکاری مایکروسافت، افزونه “Bing Translate” را برای ترجمه توئیت‌ها به کاربران خود پیشنهاد داده است. همانطور که کاربران ویندوزفون درجریان هستند، مدت‌های طولانی تلاش شده بود تا این افزونه بر روی اپلیکیشن‌های مختلف قابل اجرا شود که در نهایت این امکان برای عموم کاربران فراهم شد.

tweet_translation

اکنون کاربران توئییتر می‌توانند با مراجعه به قسمت تظیمات گوشی‌ همراه خود گزینه “Translate tweets” را فعال کنند. هر چند که واضح است توئیت‌ها به شکل ماشینی ترجمه می‌شوند، اما حداقل می‌توان امید داشت با همین ترجمه نه چندان روان، خلاصه و لپ کلام توئیت توسط کاربر فهمیده می‌شود.

با این حال، در عصر اطلاعات، فناوری روز به روز در حال پیشرفت است. بنابراین انتظار داریم که در آینده با موتورهای مترجم دقیق‌تر و هوشمندتری پیش رو باشیم.

neowin

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مهدی فتاحی کسلانی می‌گوید

    سلام امیدوارم بهترین باشد اما هنوز هیچ چیزی از آن دریافت نکردم