انتشار مشخصات فنی گوشی اچ‌تی‌سی‌ وان M9 پلاس در نتایج بنچمارک AnTuTu

در چند وقت اخیر شایعات و تصاویر زیادی در رابطه با گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی‌ وان M9 پلاس به بیرون درز کرده است، در همین راستا امروز مشخصات فنی این محصول توسط در نتایج بنچمارک AnTuTu افشا شد.

1

پس از انتشار تصاویری منتسب به  گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی‌ وان M9 پلاس، امروز مشخصات فنی این محصول توسط نتایج بنچمارک AnTuTu ره‌گیری شد.

بر اساس نتایج ثبت شده در بنچمارک AnTuTu، می‌تواند انتظار داشت که وان M9 پلاس در سینه از پردازنده MT6595 ساخت شرکت مدیاتک بهره ببرد. چیپست MT6595 بر اساس معماری big.LITTLE تولید شده و قابلیت پشتیبانی از LTE را دارد. این پردازنده دارای چهار هسته Cortex A17 با کلاک اسپید ۲.۲ گیگاهرتزی و چهار هسته 1.95 گیگاهرتزی Cortex A7 می‌باشد. پردازنده گرافیکی آن نیز مدل PowerVR G6200 بوده که می‌تواند از پخش و ضبط ویدئوهای ۲K4K پشتیبانی کند.

 

بر اساس این تصاویر مشخصات فنی اچ تی‌سی‌ وان M9 پلاس یک سر و گردن از پرچم‌دار سال گذشته سونی یعنی زد 2 و شیائومی Mi3 پایین تر است که با توجه به‌کارگیری پردازنده‌های اسنپ دراگون 805 و 801 در این محصولات جای تعجب دارد. تا پیش از این تمام پرچم داران جدید اچ‌تی‌سی از پردازنده‌های کمپانی کوالکام بهره می‌بردند، اما به نظر می‌رسد  اچ‌تی‌سی وان M9 پلاس از این قاعده مستثناست و یا اینکه این محصول در دو نسخه با پردازنده‌های مختلف تولید خواهد شد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. mahmood می‌گوید

    مزخرفه مگه میشه بنچ مارک m8 46000 اون وقت بنچ مارک m9 این باشه با عقل جور در نمیاد.پس چرا بهش میگن قول سخت افزار.