افزایش فروش جهانی گوشی‌های هوشمند ال‌جی: ۵۹.۶ میلیون دستگاه در سال ۲۰۱۴

از قرار معلوم این روزها کار و کاسبی واحد موبایل ال‌جی سکّه است و برخلاف رقیب کره‌ای خود(سامسونگ) روزگار خوبی را سپری می‌کند.

0

گزارش‌ها از افزایش چشمگیر فروش گوشی‌های هوشمند شرکت ال‌جی نسبت به سال گذشته حکایت دارد. منابع معتبر کره‌ای از فروش ۵۹.۶ میلیون گوشی همراه ال‌جی در سال ۲۰۱۴ خبر می‌دهند در حالیکه سال ۲۰۱۳ این شرکت تنها توانسته بود ۴۷.۶ میلیون دستگاه گوشی همراه به فروش برساند و با این حساب، ۲۵.۲ درصد افزایش فروش داشته است.

در این بین اگر بخواهیم به دنبال دلایل بهبود فروش گوشی‌های ال‌جی بگردیم، بدون شک اولین دلیل، می‌تواند محبوبیت گوشی جی ۳ باشد. شرکت‌های لنوو، هواوی و شیائومی به عنوان رقبای چینی ال‌جی از لحاظ فروش وضع بهتری ندارند و تقریباً در همین رده قرار گرفته‌اند، با این حساب انتظار داریم اگر ال‌جی بتواند به روند فروش خود ادامه دهد، سال آینده میلادی شاهد باشیم که این رقبا را در زمینه فروش موبایل پشت‌سر بگذارد.

البته ال‌جی هنوز برگ برندهٔ خود را که گوشی جی ۴ می‌باشد را رو نکرده و احتمال می‌دهیم تا در اواسط سال جاری میلادی شاهد طلایه‌دار بعدی ال‌جی باشیم. جی‌فلکس ۲ نیز به تازگی با چیپست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ به بازار معرفی شد و در حال حاضر از لحاظ به کارگیری این چیپست‌ قدرتمند، از سایر رقبا جلو‌تر است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.