هواوی با تبلت MediaPad X2 و گوشی هوشمند P8 در کنگره جهانی موبایل بارسلون حاضر می شود

مدت زیادی به برگزاری کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۵ باقی نمانده و هواوی از الان وعده داده تا دقیقاً قبل از این مراسم، کنفرانس خبری خود را برگزار کند. هواوی اعلام کرده که در این مراسم از تجهیزاتی رونمایی می‌کند که به کاربر قدرت رویاپردازی می‌دهد. با توجه به شایعاتی که پیرامون محصولات جدید هواوی جریان دارد، می‌توان تا حدودی حدس زد که این شرکت در مراسم خبری خود چه تجهیزاتی جدیدی در آستین دارد.

0

مدیاپد ایکس وان با قابلیت تماس تلفنی به عنوان رقیبی برای آی‌پد مینی در کنفرانس جهانی موبایل سال گذشته توسط هواوی رونمایی شد و با این حساب می‌توان انتظار داشت یکی از این محصولات، MediaPad X2 باشد که تصاویر آن هم در اینترنت اخیراً منتشر شده است.

اگر تصاویر منتشر شده صحت داشته باشد، MediaPad x2 به بدنه آلومینیومی مجهز است و احتمالی ابعاد کوچکتری نسبت به نسخه قبلی دارد. صفحه نمایش این تبلت نیز از کیفیت 1080p برخوردار است و گفته می‌شود که یکی از پردازنده‌های سری Kirin شرکت هواوی در کنار ۳ گیگابایت رم در قلب MediaPad x2 جای خواهد گرفت.

از تبلت که بگذریم نوبت به پرچمدار سال ۲۰۱۵ هواوی می‌رسد که محصولی نیست به غیر از Ascend P8 ، قاب این محصول نیز احتمالاً فلزی است و از صفحه‌نمایشی ۵.۲ اینچی با انحنای بسیار کم بهره می‌برد؛ پردازنده هشت هسته‌ای Kirin ۹۳۰ شرکت هواوی هم قرار است نقش قلب تپنده P8 را ایفا کند.

در پایان ذکر این نکته نیز لازم است که ممکن است هواوی اسم برند Ascend را از محصولات خود حذف کند و احتمال می‌رود پرچمدار بعدی این شرکت نامی کاملاً جدید داشته باشد. اگر از طرفداران محصولات هواوی هستید، دهم اسفند را در تقویم خود علامت بزنید چرا که در آن روز خبرهایی جدیدی از کنفرانس هواوی در فارنت منتشر خواهیم کرد.

digitaltrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.