درز تصاویر احتمالی از فبلت Mate 8 هواوی

به تازگی در فارنت خبر داده بودیم که شرکت چینی هواوی قصد دارد از پیشوند اسند (Ascend) در گوشی‌های هوشمند اندرویدی خود صرفنظر کرده و خب چندان عجیبن نیست که هواوی جانشین اسند میت 7 را با نام میت 7 به بازار عرضه کند.

0

اما حالا به تازگی تصاویری از این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است که منبع منتشر کننده آن مدعی است این تصاویر به هواوی Mate 8 تعلق دارد. آن طور که در این تصاویر دیده می‌شود، تصویری که از پشت این گوشی هوشمند منتشر شده کاملا به چیزی که تقریبا یکی دو ماه قبل منتشر شده بود شباهت دارد که گفته شده بود به اسند میت 7 پلاس تعلق دارد اما ظاهرا هر دو تصویر به یک محصول تعلق دارد و چندان عجیب نخواهد بود که هواوی این گوشی را با نام Mate 8 به بازار عرضه کند.

Huawei-Mate-8-Alleged-image-01

همانطور که از این تصاویر می‌توان متوجه شد طراحی میت 8 اگر همین باشد بسیار به طراحی میت 7 نزدیک است و بجز بلندگوهای بزرگتر در قاب پشتی تغییر انچنانی در آن محسوس نیست. در مورد مشخصات فنی نیز هنوز حرف چندانی برای گفتن وجود ندارد و چیزی از این تصاویر نیز نمی‌توان حدس زد و حتی نمی‌توان به درست بودن این تصاویر اعتماد کرد. ما هم مانند شما منتظر می‌مانیم.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.