ال جی شایعات مبنی بر داغ کردن اسنپ دراگون 810 را تکذیب کرد

اخیراً شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه چیپست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ داغ میکند، از طرف دیگر ال‌جی که این چیپست را در جی‌فِلکس ۲ به خدمت گرفته، به هیچ وجه نگران این شایعات نیست.

3

آقای وو رَم چَن (Woo Ram Chan) نایب رئیس واحد موبایل ال‌جی در مراسم جی‌فلکس ۲، اعلام داشت که کاملاً از نگرانی اذهان عمومی در خصوص شایعات مطرح شده مبنی بر داغ کردن اسنپ‌دراگون ۸۱۰، باخبر است اما این چیپست در بهترین حالت ممکن کار می‌کند و هیچ‌ جای نگرانی وجود ندارد.

G flex

اما از سوی دیگر مشکل داغ کردن اسنپ‌دراگون ۸۰۱ به اندازه‌ای جدی بوده که سامسونگ رسما از بکار گیری این چیپست در گلکسی اس ۶ صرفنظر کرده و پردازنده Exynos را به خدمت گرفته است. با تمام این موارد، جی‌فلکس ۲ به بازار خواهد آمد و به روی راحتی می‌توان در خصوص داغ کردن این گوشی نظر داد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. Mahdi می‌گوید

    به قول معروف گشتم نبود نگرد نیست .اخه مشکل نمیتونین پیدا کنین چرا مشکلات خودتون رو به ال جی میچسبونین .ال جی این همه ساله کار کرده هنوز مشکل جدی توش دیده نشده . مگه ال جی کم کوچیکه که این وصله ها رو بهش میچسبونین .

  2. Mahdi می‌گوید

    واقعا این شایعات رو مردم از کجا میارن .ال جی اینقدر تو کیفیت گوشی هاش دقت میکنه که اصلا نباید تو این چنین چیز های بی خودی به ال جی شک کرد .این حرف من نیست از هرکس که گوشی های ال جی رو تو دستش گرفته و یا خریده میشه پرسید و اطمینان حاصل کرد .

  3. Al!R3ZA می‌گوید

    تنها گوشی ای که داغ کردن اسنپ 810 توش تاثیر زیادی نداشته ، همین جی فلکس 2 بوده.