تایید شد: تمام گوشی‌های برخوردار از ویندوز 10 به اپلیکیشن دوربین Lumia Camera مجهز خواهند شد

در روزهای گذشته خبری با این مضمون منتشر شد که قرار است تمام گجت‌های برخوردار از ویندوز 10، صرف نظر از سازندگان آن‌ها، به اپلیکیشن Lumia Camera مجهز شوند. اکنون منابع رسمی ویندوز درستی این خبر را تایید کرده‌اند و ما منتظر ورود این اپلیکیشن، نه تنها در گوشی‌های هوشمند بلکه در تبلت‌ها و کامپیوترهای شخصی تحت اجرای این سیستم عامل هستیم.

0

Lumia Camera (همان‌طور که از نامش مشخص است) در حال حاضر تنها بر روی گوشی‌های هوشمند لومیا قابل دسترس است. به محض این که پای ویندوز 10 به گوشی‌های تحت اجرای ویندوزفون8 برسد، این اپلیکیشن تمام و کمال خود را با سخت‌افزار دستگاه مطابقت خواهد داد.

Lumia-Camera-Windows-10

با وجود این که گوشی‌های هوشمند محهز به دوریبن‌ مدل PureView Lumia قابلیت‌های منحصر به فرد خود نظیر Rich Capture و Living Images را دارند، اما امکان اجرای تمام امکانات اپلیکیشن Lumia Camera در گوشی‌های میان رده ممکن نیست، چرا که سنسورهای دوربین این نوع گوشی‌ها قادر به اجرای برخی امور مانند فیلم‌برداری با وضوح 4K نیستند. با این حال باز هم وجود چنین اپلیکیشنی یک قابلیت خاص و محبوب به شمار می‌آید.

فقط یک مسئله شاید نه چندان مهم باقی مانده است: ویندوز 10 هنوز آماده انتشار نیست! اما مایکروسافت قرار است که این سیستم عامل جدید را به طور رسمی تا اواخر سال جاری میلادی عرضه نماید. تا آن زمان، شما می‌توانید دیگر قابلیت‌های جدید ویندوز 10 را همین‌جا در فارنت دنبال کنید.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.