ظاهرا یک سازنده کیس اچ‌تی‌سی وان M9 طراحی آن را لو داده است

یک تصویر گرافیکی از یک سازنده کیس برای گوشی‌های هوشمند، طراحی نهایی گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی وان M9 پرچمدار بعدی شرکت اچ‌تی‌سی را تائید می‌کند.

0

پس از انتشار انواع تصاویر و مشخصات و شایعات گوناگون حالا شاید بتوان این تصویر را یک تصویر جدی‌تر از این محصول دانست اگر چه بدنه این محصول در زیر کیس پنهان مانده اما می‌توان طراحی کامل محصول از جمله سنسور 20 مگاپیکسلی دوربین آن را که این روزها خبرساز شده، متوجه شد.

HTC-One-M9-Case-Black

این تصاویر همچنین جابجایی دکمه پاور و قفل گوشی را نیز تائید می‌کند که از بالای گوشی در وان M8 به سمت راست بدنه آن نقل مکان کرده است. باز بودن بالای کیس در تصاویر منتشر شده را نیز یم‌توان کاملا به دریچه اینفرارد مربوط دانست.

HTC-One-M9-Case-Black-02

شایعات منتشر شده از پردازنده Snapdragon 810 SoC کوالکام، 3 گیگابایت رم، صفحه نمایش 5 اینچی 1080p و سنسور دوربین 20 مگاپیکسلی در اچ‌تی‌سی وان M9 خبر دارد.

در هر صورت اگرچه این تصاویر را کاملا می‌توان جدی دانست اما باز هم برای اطمینان کامل از مشخصات و طراحی اچ‌تی‌سی وان M9 باید تا ابتدای اسفندماه منتظر ماند و به همین شایعات و تصاویر منتشر شده دل خوش کرد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.