فوجیتسو از سه لپ‌تاپ هیبریدی با سیستم عامل ویندوز و پردازشگر اینتل رونمایی کرد

فوجیتسو دیروز از سه دستگاه لایف بوک جدید  برای کاربران حرفه‌ای خود با نام‌های Stylistic Q775, Lifebook T935 و Lifebook T725 رونمایی کرد. مهم‌ترین ویژگی این سه دستگاه سایز بزرگ صفحه‌نمایش آن‌ها به همراه بهره بردن از سیستم‌عامل ویندوز است.

0

لایف بوک T725 دارای صفحه‌نمایشی ۱۲.۵ اینچی IPS ضد اشعه با رزولوشن ۱.۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل است و از پردازشگر Core  اینتل با ۱۲ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. این دستگاه  دارای دو درگاه HDMI و VGA به همراه ۳ پورت USB است. از دیگر مشخصات لایف بوک T725 می‌توان به اسپیکرهای استریو، دو میکروفون، وب کم 2 مگا پیکسلی، قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای، بلوتوث نسخه 4 و پشتیبانی از شبکه‌ی مخابراتی ۳G و ۴G LTE اشاره کرد. به گفته شرکت سازنده، باتری T725 در شارژ کامل می‌توان حدود 14 ساعت دستگاه را سرپا نگاه دارد.

icona_t-660x495

لایف بوک T935 نیز دارای ۱۹.۳ میلی‌متر ضخامت و ۱.۴ کیلوگرم وزن است، از یک صفحه‌نمایش ۱۳.۳ اینچی چرخشی با کیفیت WQHD  و رزولوشن ۲.۵۶۰ در ۱.۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد. به زبان ساده‌تر لایف بوک T935 امکانات یک اولترابوک با صفحه‌نمایش چرخشی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این دستگاه به قلم استایلوس، 8 گیگابایت حافظه رم، اسپیکرهای استریو و دو درگاه USB مجهز شده است. T935 نیز مانند مدل قبلی قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای، بلوتوث نسخه 4 و پشتیبانی از شبکه‌ی مخابراتی ۳G و ۴G LTE را داراست، اما عمر مفید باتری آن حدود 11 ساعت است.

38dfcfe7db2b8d011b7c4b7b43ea-660x435

آخرین مدل از تبلت های هیبریدی فوجیتسو، Stylistic Q775 نام دارد. این دستگاه به صفحه‌نمایشی ۱۳.۳ اینچی با کیفیت Full HD براق و یک قلم استایلوس مجهز شده. از دیگر ویژگی‌های سخت‌افزاری Stylistic Q775 می‌توان به دارا بودن هشت گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی 5 مگا پیکسلی، دوربین دوم 3 مگایپکسلی و یک باتری با طول عمر ۱۰ ساعت اشاره کرد. به گفته  فوجیتسو تمامی این محصولات قرار است با بهره‌گیری از سیستم‌عامل‌های ویندوز ۶۴ بیتی ۷، ویندوز ۶۴ بیتی ۸.۱ و ویندوز ۶۴ بیتی ۸.۱ پرو از ماه آینده در بازار ژاپن قابل سفارش باشند.

tablet-news

 

 

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.