تصاویر و مشخصات HTC Desire 626 به بیرون درز کرد

فردی با نام کاربری upleaks@ اطلاعاتی را از گوشی جدید اچ‌تی‌سی با نام دیزایِر 626 به بیرون منتشر کرده که نشان از تصمیم اچ‌تی‌سی برای عرضه یک گوشی میان‌رده دیگر به بازار دارد.

0

دیزایر 626 اچ‌تی‌سی که در حال حاضر با اسم رمز A32 شناخته می‌شود از صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ برخوردار است و از قرار معلوم دو نسخه مختلف از آن در حال ساخت می‌باشد.

HTC-Desire-626-03

بنابر این اطلاعات منتشر شده، مدل اول این گوشی از چیپست مدیاتِک مدل MT6572 با پردازنده ۸ هسته‌ای که در فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز کار می‌کند در کنار ۲ گیگابایت رم بهره می‌برد. مدل دیگر این محصول که از قدرت کمتری برخوردار است به چیپست اسنپ‌دراگون ۴۱۰ و یک گیگابایت رم مجهز است و از لحاظ سخت‌افزاری شباهت زیادی با دیزایِر ۶۲۰ دارد.

HTC-Desire-626-01

اچ‌تی‌سی برای هر دو مدل Desire 626، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی را در قاب پشتی و دوربین ۵ مگاپیکسلی را در قاب جلویی در نظر گرفته است. فضای ذخیره‌سازی تعبیه شده در این گوشی نیز ۱۶ گیگابایتی است که به وسیله درگاه میکرو اس.دی قابل ارتقا است و یک باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپری وظیفه تأمین انرژی این گوشی را برعهده دارد.

در خصوص سیستم‌عامل نیز اچ‌تی‌سی از اندروید ۴.۴ بهره خواهد گرفت اما برای اینکه دیزایِر ۶۲۶ در آینده از همقطاران خود عقب نماند آنرا به اندروید نسخه ۵ آپدیت خواهد کرد. به غیر از این مشخصات، اطلاعات دیگری در خصوص قیمت و زمان عرضه دیزایِر ۶۲۶ منتشر نشده است.

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.