مایکروسافت رسما از پروژه اسپارتان؛ مروگر اینترنتی جدید خود رونمایی کرد

بسیاری از گزارش‌های اخیر حاکی از این بودند که مایکروسافت، آماده است تا با مرورگر قدیمی خود، اینترنت اکسپلورر، خداحافظی کرده و از مرورگر جدید خود با اسم رمز اسپارتان رونمایی کند.

0

microsoft-windows-10-live-verge-_0793.0.0

مایکروسافت امشب بالاخره رسما اعلام کرد که پروژه‌ی اسپارتان، مرورگر جدید این شرکت برای ویندوز 10 خواهد بود. هنوز مشخص نشده است که آیا اینترنت اکسپلورر به طور کلی کنار گذاشته خواهد شد یا خیر، اما به زودی خواهیم فهمید. هرچند به نظر می‌رسد با این سرعتی که این مرورگر دارد، این کار مدت‌ها طول بکشد.

این مرورگر جدید ویژگی‌های زیادی خواهد داشت که در اینترنت اکسپلورر و رقبای آن یافت نمی‌شوند. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌شود به قابلیت نشانه گزاری در تب‌ها و هماهنگ‌سازی آن‌ها برای به اشتراک گذاشتن با دیگران اشاره کرد که می‌تواند به خوبی با توجه به تمرکز زیاد مایکروسافت به لاین آپ سرفیس خود توجیه شود.

قاعدتا یکی از مهم‌ترین شایعات پیرامون این مرورگر، باید هماهنگی آن با کورتانا باشد.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.