تایید شد: گلکسی اس ۶ یازدهم اسفندماه در MWC معرفی خواهد شد

سرانجام بعد از حرف‌وحدیث‌های گوناگون در رابطه با زمان احتمالی معرفی نسل بعدی پرچم‌دار سامسونگ که احتمالاً گلکسی اس 6 نامیده خواهد شد، یکی از مقامات ارشد این کمپانی در مصاحبه‌ای با یک شبکه تلویزیونی کره جنوبی خبر معرفی این محصول در تاریخ یازدهم اسفندماه در نمایشگاه MWC 2015 را اعلام کرد.

0

تاکنون تصاویر منتسب بسیاری از گلکسی اس 6 به بیرون درز کرده که هیچ‌یک تائید نشده اند، بر همین اساس هنوز به‌طور قطع نمی‌توان در مورد ظاهر این گوشی هوشمند اظهار نظر کرد. گلکسی اس 6 فلزی و شیشه‌ای، گلکسی اس 6 تمام آلومینیومی و یا آلومینیومی و پلاستیکی، این‌ها سناریوهای احتمالی از ظاهر گلکسی اس 6 هستند که در چند ماه اخیر دهان‌به‌دهان گردیده است.

البته شایعاتی نیز در رابطه با معرفی نسخه‌ای از گلکسی اس 6 به گوشی می‌رسد که دارا صفحه‌نمایشی با دو لبه خمیده است. به گفته این منبع، سامسونگ به دلیل گرمای تولیدی بیش از اندازه هنگام استفاده از پردازنده 8 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 810 تصمیم گرفته از چیپست اگزینوس در نسخه نهایی گلکسی اس 6 استفاده کند. از آنجا که نمایشگاه MWC بزرگ‌ترین رویداد مرتبط با صنعت ساخت گوشی‌های همراه و تجهیزات وابسته است، دور از ذهن نخواهد بود که ال‌جی هم از پرچم‌دار بعدی خود با نام  G4 در این نمایشگاه رونمایی کند.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.