مایکروسافت: لومیا ۵۳۲ با ویندوز ۱۰ عرضه خواهد شد

مایکروسافت امشب قرار است از نسخه جدید ویندوز موبایل یا همان ورژن موبایلی ویندوز 10 رونمایی کند. در همین راستا این کمپانی اعلام کرد که لومیا 532 اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که مجوز دریافت ویندوز 10 را دریافت می‌کند.

1

ساکنین ردموند چندی پیش از دو عضو میان رده خانواده لومیا با نام‌های لومیا 532 و 435 رونمایی کردند. در این مراسم اعلام شد که هر دو محصول در زمان عرضه از آخرین نسخه ویندوز فون 8.1 بهره خواهند برد، اما اکنون اگر در گوگل یا بینگ Lumia 532 را جستجو کنید، اولین صفحه یافت شده مربوط به توضیحات سخت‌افزاری این دستگاه در وب‌سایت مایکروسافت است. کمپانی تولیدکننده در این صفحه نطق زیر را قرار داده است:

ویندوز 10 آماده است، لومیا 535 اولین گوشی هوشمندی با پردازنده اسنپ‌دراگون خواهد بود
که  با بهره‌گیری از ویندوز 10 توانایی اجرای بازی‌ها، اسکایپ، وان درایو و آفیس را به دست می‌آورد.

بر اساس اطلاعات قبلی میدانیم که نسخه نهایی ویندوز 10 قرار است اواسط تابستان عرضه گردد، اما  انتشار نسخه پیش‌نمایش موبایلی این سیستم‌عامل در مراسم امشب دور از ذهن نخواهد بود. اگر درباره لومیا 435 بپرسید، باید بگوییم که طبق رسم مایکروسافت این دستگاه هم همانند همه لومیا ها با بهره‌گیری از ویندوز فون 8.1 عرضه می‌شود و سپس در صف انتظار برای دریافت به‌روزرسانی ویندوز 10 قرار خواهد گرفت.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. عبداله قاسمی می‌گوید

    منتظرم لومیا 535 قیمتش متعادل بشه بخرمش.خیلی دوسش دارم.