تماشا کنید: ویدئو 4K عکاس نشنال جئوگرافی با استفاده از لومیا 930 نوکیا

کیفیت دوربین گوشی‌های همراه هوشمند این روزها پیشرفت چشم‌گیری داشته و اضافه شدن قابلیت فیلم‌برداری 4K دیگر نیاز به حمل‌ونقل دوربین عکاسی حرفه ای و تجهیزات سنگین آن را مرتفع کرده است.

3

اخیراً عکاس خوش‌سلیقه نشنال جئوگرافی، آقای استفان آلوارز، کمر به همت استفاده از محصولات لومیا برای عکس‌برداری بسته و عکس‌های زیبایی را با لومیا ۹۳۰ از کوه اورست گرفت، در سفر به بندر ریودو ژانیرو هم این لومیا ۱۰۲۰ و لومیا ۱۵۲۰ بودند که به عنوان ابزار حرفه ای عکاسی کمک‌حال این عکاس معروف بودند.

اما در ویدئویی که امروز برای شما حاضر کردیم، لومیا ۹۳۰ به آپدیت دنیم مجهز شده و طرفداران لومیا به خوبی می‌دانند که این آپدیت به معنای تجهیز دوربین این گوشی به قابلیت فیلم برداری باکیفیت 4K است. این عکاس معتبر به تازگی از آبشار معروف ویکتوریا دیدن کرده و فیلم بسیار زیبا و با کیفیتی را به‌وسیله دوربین گوشی لومیا 930 از این آبشار تهیه‌کرده است.

قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K در لومیا930 با نگه داشتن شاتر به مدت طولانی فعال می‌شود و این گوشی می‌تواند تصاویر را با کیفیت 24 فریم در ثانیه با وضوح 2160p فیلم برداری کند، هر فریم از فیلم گرفته‌شده دارای کیفیتی معادل 8.3 مگاپیکسل است.

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. رهگذر می‌گوید

    اولش که میخواستم فیلم رو دانلود کنم از تعجب چشام چهار تا شده بود
    4k با حجم 8 مگ، میشود عایا؟

    پس از دانلود تازه متوجه شدم داستان از چه قرار هست.
    الان وقتی فیلم با کیفیت پایین به پست اضافه شده ربطش با خود پست چی هست؟

  2. مهدی می‌گوید

    چرا لینک دانلود برای این فیلم تو سایت نگذاشته اید؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      اضافه شد