سامسونگ همکاری خود با بلک‌بری را گسترش می‌دهد اما این شرکت را نخواهد خرید!

مرد شمارهٔ یک واحد موبایل شرکت سامسونگ تأکید کرد که برنامه‌ای برای خرید بلک‌بری ندارند. جی‌کی شین در گفتگوی خود با وال‌استریت ژورنال بر صحبت‌های هفته گذشته خود مبنی بر نبود برنامه و تصمیم برای خرید بلک‌بری از جانب سامسونگ، صحه گذاشت.

1

آبان ماه امسال، سامسونگ و بلک‌بری از پروژه‌ای مشترک برای ساخت گوشی اندرویدی امن‌تر با استفاده از تکنولوژی ‌BES12 شرکت بلک‌بری و KNOX سامسونگ خبر دادند. آقای شین در مصاحبه خود از پیشرفت پروژه Knox اظهار رضایت کرد و مدعی شد که سامسونگ ممکن است تکنولوژی‌های بیشتری از  بلک‌بری را در محصولات سامسونگ به خدمت بگیرد.

بلک‌بری بیشتر از ۴۴ هزار پَتِنت ثبت‌شده در اختیار دارد که گفته می‌شد سامسونگ درصدد است با خرید این شرکت آن‌ها را تصاحب کند اما مدیر واحد موبایل سامسونگ در صحبت‌های خود مدعی شد این شرکت بیشتر از ۱۱۰ هزار پَتِنت ثبت‌شده در اختیار دارد و لزومی نمی‌بیند در این زمینه بیشتر از این سرمایه‌گذاری شود.

androidcentral

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حسام می‌گوید

    حیف که این سامپلاستیک بلک بری رو بخره