آپدیت اندروید 5 اچ‌تی‌سی وان M7 با رابط کاربری سنس 6 به لطف یک رام غیر رسمی!

این‌طور که پیداست صبر دارندگان اچ‌تی‌سی وان M7 برای آپدیت نسخه اندروید ۴.۴.۲ گوشی خود به اندروید نسخه ۵ به پایان رسیده است.

4

تاکنون پرچمدار سال ۲۰۱۳ اچ‌تی‌سی فرصت آپدیت شدن به نسخه جدید اندروید را نداشته اما یکی از کاربران ارشد انجمن اینترنتی XDA با نام کاربری LlabTooFeR با دستکاری نسخه‌ای که هنوز نهایی نشده، موفق شده آپدیت غیر رسمی این گوشی را منتشر شد.

HTC-One-M7-unofficial-Lollipop-build-with-Sense-6

این آپدیت غیر رسمی که Maximus HD نامیده شده امکانات جدید رابط کاربری سنس 6.0 اچ‌تی‌سی را نیز برای وان M7 به ارمغان آورده است. با این حساب آپدیت جدید با نسخه رسمی آپدیت آب‌نبات چوبی که گفته می‌شود تا اواسط بهمن‌ماه جاری عرضه شود، تفاوت زیادی ندارد.

آپدیت اندروید 5  آب‌نبات چوبی که این کاربر انجمن XDA به صورت غیر رسمی منتشر کرده طیف وسیعی از گوشی‌های اچ‌تی‌‌سی وان M7 از جمله مدل‌ 801 که مدل بین‌المللی این گوشی است را در کنار مدل 801e یا همان مدل آسیایی و مدل 801n که از شبکه‌مخابراتی T Mobile و AT&T پشتیبانی می‌کند را شامل می‌شود.

HTC-One-M7-receives-a-stock-unofficial-Lollipop-build-with-Sense-6

در نهایت اگر گوشی اچ‌تی‌سی M7 دارید و طاقت شما برای آپدیت آب نبات چوبی طاق شده هم اکنون می‌توانید با رعایت نکات امنیتی، گوشی خود را آپدیت نمایید و یا اینکه برای عرضه رسمی آپدیت گوشی‌ خود از جانب اچ‌تی‌سی تا یکی دو هفته دیگر صبر کنید. مطمئنا می‌دانید که با نصب این رام غیر رسمی کلیه اطلاعات گوشی شما پاک شده و مسئولیت این اقدام نیز با خود شما خواهد بود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. سیروان می‌گوید

    سلام گوشی اچ تی سی m8دام حالت بروز اورد زدم الان رفته روحالتی که نه ارتقا میده ن بازگشت به اندروید قبل میده صفحه روشنه وتمام

  2. سحر می‌گوید

    سلام واسه من آپدیت اندروید 5اومده تا حالا 3بار اپدیتش کردم اما هر بار به 99درصد که میرسه مینویسهupdate is corrupted الآن باید چیکار کنم؟

  3. ایمان می‌گوید

    جدیدترین اودین چیه .اپدیت5 را که داریم

  4. عبداله قاسمی می‌گوید

    من اچ تی سی ام 7 دارم.خیلی منتظرم آپدیت اندروید 5 واسش بیاد.
    عمرا هم با این رام آپدیتش کنم.