قیمت 350 دلاری ایکس‌باکس وان دائمی نیست، از فرصت استفاده کنید!

قیمت ایکس‌باکس وان در حال حاضر به کمترین میزان معمول خود رسیده است، چیزی شبیه به نفت اوپک، با این تفاوت که کاهش قیمت ایکس‌باکس خواسته و نزول بهای نفت، ناخواسته است!

6

مایکروسافت که چند روزی است ایکس‌باکس وان را با نزدیک 50 دلار تخفیف ارائه می‌کند، در آخرین اخبار چنین گفت که این تخفیف، صرفا بخشی از یک برنامه‌ی تبلیغاتی است و دائمی نخواهد بود.

حالا تا 10 روز دیگر، ایکس‌باکس وان همچنان به قیمت 349 دلار (به دلار 3000 تومانی می‌شود کمی بیشتر از یک میلیون تومان) عرضه می‌شود. بعد از آن دوباره ایکس‌باکس به قیمت قبلی خود یعنی 400 دلار بر می‌گردد. مایکروسافت علت این تخفیف را “بزرگداشت فروش فوق‌العاده‌ی فصل تعطیلات امسال” اعلام کرده است.

مایکل نیکولز از مایکروسافت در این مورد می‌گوید:

“ما می‌خواستیم بعد از این فروش خارق‌العاده از طرفداران تشکر کنیم. به علاوه خیلی مشتاق بودیم تا ببینیم واکنش آن‌ها در قبال این کاهش قیمت چیست و حالا از استقبال آن‌ها خرسندیم.”

وی در ادامه‌ی سخنان خود اظهار داشت که این کاهش قیمت موقتی است و به زودی به پایان می‌رسد. در حالی که طرفداران می‌خواهند دائمی باشد و قیمت ایکس‌باکس در همین حد باقی بماند. البته طرفدارانی که خارج از ایران زندگی می‌کنند!

حتما می‌دانید که ایران، از جمله کشورهای مقصد رسمی فروش ایکس‌باکس نیست و مایکروسافت کنسول خود را عملا در کشور ما عرضه نمی‌کند. پس قیمت ایکس‌باکس وان و یا هر محصول دیگری، مثلا پلی‌استیشن 4، در کشور ما هیچ ربط منطقی به قیمت اصلی و منصفانه‌ی محصول ندارد. البته عوامل زیادی در این مسئله دخیل هستند، که از جمله مهم‌ترینشان می‌توان به “بهانه‌ها” اشاره کرد. مثلا همین که قیمت نفت کاهش پیدا می‌کند، می‌شود دلیلی برای بالا بردن قیمت کنسول. نوسانات قیمت ارز را که دیگر نگویید! حتا اگر یک روز خدایی نکرده دلار ارزان شود، احتمالا همان روز درهم یا دینار گران می‌شود و به یک باره نرخ بازار کنسول بر اساس قیمت این پول‌ها تعیین می‌گردد. حوادث طبیعی و غیرمترقبه هم که جای خود دارند.

بدون شک تیتر این خبر شوخی‌تر از آن است که جدی گرفته شود، اما اگر به طریقی می‌توانید در این 10 روز آینده از جایی خارج از کشور یک ایکس‌باکس وان تهیه کنید یا سفارش دهید، حتما این کار را بکنید.

VG247

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. سجاد می‌گوید

    ایکس باکسم همینطوره هیچ فرقی ندارن

  2. سجاد می‌گوید

    سلام ای بابا اگه بخوای یک ps4 بگیری باید شیش میلیون بدی خب می ری یک کیس گیمینگ میگری تازه لازم نیست سی دی 400 تومن پیاده شی دنیای گیمینگ شده دنیای پول یگیرا

  3. محمد می‌گوید

    باسلام یعنی با کینکت این قیمت یا بدون کینکت

  4. کامران می‌گوید

    یعنی انقد ارزون خیلی خوبه من ک میرم یکیشو بخرم

  5. arsalan می‌گوید

    من قصد خرید ps4 داشتم تا اومدم بخرم اول نایاب بعد گرون شد ، الانم دیگه بیخیالش شدم ارزششو نداره

  6. Qq می‌گوید

    شاید احمقانه باشه ولی هنوز هم افرادی هستند که میگن(بالاخره یه روز خوب میاد).