گلکسی E7 سامسونگ تنها مختص به بازار هند نخواهد بود

به تازگی خبری در یکی از سایت‎های چینی درج شده است که طی آن می‎توان متوجه شد گوشی گلکسی E7 علاوه بر هند، در چین و به احتمال خیلی زیاد در دیگر بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد.

0

هفته‎ی گذشته شرکت سامسونگ گوشی‎های هوشمند گلکسی E7 و E5 را معرفی کرد و اعلام کرد که این گوشی‎ها در هند عرضه خواهند شد. در واقع مراسم معرفی این گوشی‎های هوشمند در کشور هندوستان صورت  گرفته بود و باعث این گمان شد که این گوشی‎ها تنها مختص بازار هند خواهند بود و در مناطق دیگر عرضه نخواهند شد. اما اکنون مشخص شده که حداقل گوشی گلکسی E7 تنها مختص بازار هند نخواهد بود.

galaxy-e7

به تازگی مقامات چینی اپراتور  China Mobile عرضه‎ی یک نسخه 4G از گوشی گلکسی E7 از سوی این شرکت را تایید کرده‎اند که بدین معنی است که به زودی این گوشی در چین معرفی و عرضه خواهد شد. به نظر می‎رسد که گوشی گلکسی E7 منتسب به این اپراتور چینی دقیقاً دارای همان مشخصات گوشی معرفی شده در هند باشد.

این گوشی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل است که دارای ضخامت 7.3 میلی متری است و از اندروید 4.4 کیت کت بهره می‎برد. از دیگر مشخصه‎های این گوشی می‎توان به دوربین 13 مگا پیکسلی در قاب عقب و دوربین 5 مگا پیکسلی در قاب جلو، پردازنده‎ی کوالکوم اسنپ دراگون 410، دو گیگابایت RAM، شانزده گیگابایت حافضه‎ی داخلی (که از طریق درگاه میکرو اس‎دی قابل ارتقا است) و باتری 2950 میلی‌آمپری اشاره کرد.

به احتمال زیاد هر دو گوشی گلکسی E7 و E5 در بازار کشورهای دیگر نیز عرضه شوند اما در حال حاضر هنوز معلوم نیست که آیا در آمریکای شمالی و اروپا هم عرضه خواهند شد یا خیر.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.