مایکروسافت آپدیت Lumia Denim را برای لومیاهای بیشتری منتشر خواهد کرد

تاکنون گوشی‌های لومیای زیادی میزبان آپدیت Lumia Denim نبوده‌اند اما از قرار معلوم مدل‌های بیشتری از لومیا به این آپدیت جدید مجهز خواهند شد.

0

این آپدیت در حقیقت ترکیبی از آپدیت نسخه یک ویندوز فون ۸.۱ است که امکانات جدید بیشتری برای گوشی‌های لومیا به ارمغان می‌آورد. فعال نمودن دستیار صوتی کورتانا با گفتن Hey Cortana یکی از امکانات جالب آپدیت جدید مایکروسافت است.

امکانات دیگری نظیر انتقال اپلیکیشن‌ها به داخل یک پرونده و تجمیع آنها در صفحه استارت به همراه اضافه شدن قابلیت حرکت انگشتان برای تایپ واژه دلخواه در اپلیکیشن Word Flow (همانند آنچه در Swype شاهد هستیم) مواردی هستند که در آپدیت Lumia Denim به چشم می‌خورد. بعد از نصب این آپدیت نیز انتخاب اپلیکیشن هواشناسی بر روی صفحه اول گوشی نمایش داده می‌شود و اینترنت اکسپلورر از سرعت بیشتری برخوردار خواهد شد.

Lumia-Denim_feat

همچنین اپلیکیشن دوربین گوشی‌های لومیا ۹۳۰، لومیا آیکون و لومیا ۱۵۲۰ نیز بهینه‌سازی شده است. از میان این قابلیت‌های جدید دوربین می‌توان عکس‌برداری در کسری از ثانیه را ذکر کرد و اینکه سرعت بازشدن اپلیکیشن عکس‌برداری نیز بسیار بهبود یافته است. سرعت بیشتر در عکاسی باعث شده تا سه تصویر در یک‌لحظه عکس‌برداری شود و ترکیب عکس‌های گرفته شده تصویر واقع‌گرایانه‌تری را تشکیل دهد، در کنار این موارد باید فیلم‌برداری با کیفیت 4K را نیز به امکانات جدید این آپدیت اضافه کرد.

تاکنون لومیا ۹۲۸ و لومیا ۸۲۲ در آمریکا به آپدیت Lumia Denim مجهز شده‌اند و لومیا ۵۲۰، لومیا ۶۲۰، لومیا ۶۲۵، لومیا ۹۲۰ و لومیا ۱۰۲۰ این آپدیت را در این مرحله دریافت خواهند کرد و انتظار می‌رود لومیاهای بیشتری در مرحله بعدی میزبان این آپدیت باشند.

microsoft

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.