دعوتنامه‌ها رسیدند: پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی دهم اسفندماه رونمایی خواهد شد

بالاخره پس از شایعات فراوان، لچ‌تی‌سی با ارسال دعوتنامه‌ای به رسانه‌ها دهم اسفند ماه را تاریخ رونمایی از پرچمدار جدید خود و جانشین اچ‌تی‌سی وان M8 اعلام کرد.

0

این شرکت با ارسال دعوتنامه‌ای رمزآلود یکشنبه دهم اسفندماه را تاریخ برگزاری کنفرانس خبری خود اعلام کرده که محتمل‌ترین گزینه در آن رونمایی از جانشین اچ‌تی‌سی وان M8 است.

اگرچه هنوز اچ‌تی‌سی رسما چیزی در این مورد اعلام نکرده و حتی هنوز مشخص نیست که این جانشین را باید هیما بنامیم و یا آن را اچ‌تی‌سی وان M9 صدا کنیم. اگرچه تاریخ برگزاری این نشست خبری و همزمانی ان با کنگره جهانی موبایل بارسلون نشان می‌دهد که چیزی جز پرچمدار بعدی و جانشیت وان M8 در آن محصول اصلی نخواهد بود.

htc-hima-m9-invite

همانطور که اشاره کردیم این کنفرانس خبری یک روز پیش از آغاز رسمی کنگره جهانی موبایل بارسلون آغاز خواهد شد. در دعوتنامه رسمی اچ‌تی‌سی هم چیزی برای فهمیدن وجود ندارد و در یک زمینه پرستاره تنها جمله اصلی utopia in progress (آرمان‌شهر در پیشرفت) به چشم می‌خورد.

پررنگ‌ترین و محتمل‌ترین شایعات مطرح شده در خصوص این گوشی هوشمند حکایت از پردازنده اسنپ‌دراگون 810، صفحه نمایش 5 اینچی و طراحی فلزی همیشگی مورد انتظار از دستگاه‌های رده بالای اچ‌تی‌سی است. ما هم مانند شما منتظر دهم اسفند ماه می‌مانیم تا این رویداد بزرگ را به طور کامل برای شما پوشش دهیم تا بفهمیم اچ‌تی‌سی چه چیزی در آستین خود برای جانشینی گوشی بزرگی مانند اچ‌تی‌سی وان M8 دارد.

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.