اپلیکیشن لایت‌روم ادوبی سرانجام برای اندروید نیز عرضه شد

پس از گذشت مدت زمان طولانی از انتشار اپلیکیشن فتوشاپ برای دستگاه‌های مبتنی بر اندروید، ادوبی امروز دیگر برنامه مدیریت و ویرایش تصاویر خود را که با نام Lightroom شناخته می‌شود برای گوشی‌های اندرویدی معرفی کرد.

0

Adobe-Lightroom-mobile (1)کمپانی ادوبی امروز نسخه اندرویدی اپلیکیشن Lightroom را که برای سازمان‌دهی و ویرایش تصاویر بین کاربران محبوبیت بالایی دارد، برای گوشی‌های مبتنی بر اندروید معرفی کرد. با این برنامه می‌توانید کارهای خود را بین سیستم رومیزی و تلفن هوشمندتان همگام‌سازی کنید.

با استفاده از اپلیکیشن Lightroom می‌توان تمامی تصاویر  تلفن هوشمند را به روشی مناسب سازمان‌دهی کرد، ویرایش‌های مورد نظر را بر روی آن‌ها اعمال نمود و درنهایت به‌صورت خودکار نتایج کارها را با نسخه دسکتاپ این اپلیکیشن در رایانه همگام‌سازی کرد. البته نباید از نسخه اندرویدی Lightroom انتظار داشتن امکانات کامل نسخه دسکتاپ آن را داشته باشید، اما همچنان در این نسخه می‌توان اکثر افکت‌های اینستاگرام را بر روی تصاویر اعمال کرد.

در انتها باید یادآور شویم که این برنامه تنها به مدت 30 روز بعد از نصب رایگان خواهد بود و پس از آن باید مبلغی را هرماه به‌حساب ادوبی واریز نمایید. در صورت تمایل می‌توانید اپلیکیشن ادوبی Lightroom را برای گوشی اندروید خود از طریق لینک زیر دریافت نمایید.

Pixel Battery Saver

GooglePlay-Download

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.