برنامه تبلت‌های سامسونگ برای سال ۲۰۱۵ لو رفت؛ ۴ تبلت اندرویدی جدید در راه است!

این طور که پیداست تبلت‌های جدید سامسونگ در سال ۲۰۱۵ صف‌آرایی خواهند کرد. بنابر اطلاعات جدید درز کرده سامسونگ در سال جاری میلادی 4 مدل تبلت جدیدی به بازار عرضه خواهد کرد.

1

برای شروع به تبلت گلکسی تب AS با مدل‌های SM-T350/351 اشاره می‌کنیم که گفته می‌شود جانشین تبلت فعلی گلکسی تب ۴ نسخه ۷.۰ است. مدل بعدی گلکسی تب AL است که با مدل‌های SM-T550/551 قرار است جایگزین گلکسی تب ۱۰ اینچی سامسونگ شود.

تبلت بعدی که امسال از سامسونگ شاهد خواهیم بود گلکسی تب  AS Plus است که در مدل‌های SM-P350/351 به بازار معرفی می‌شود و احتمال می‌دهیم هشت یا هفت اینچی باشد. آخرین تبلت، بزرگترین آنهاست که گلکسی تب AL Plus نام دارد و در مدل‌های SM-P550/551 با صفحه نمایشی ۱۰ یا دوازده اینچی معرفی خواهد شد.

لازم به ذکر است که در بین مدل‌های معرفی شده، آنهایی که با صفر تمام می‌شود تنها از وای‌فای پشتیبانی می‌کند و مدل‌هایی که به عدد یک ختم می‌شود دارای قابلیت پشتیبانی از پروتکل‌ شبکه‌های مخابراتی مختلف هستند. تبلت‌های جدید سامسونگ به سیستم‌عامل اندروید ۵ مجهز خواهند بود و از سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهند شد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حمید می‌گوید

    چقدر کامل لو رفته! :‏|‏