نسخه آزمایشی iOS 8.2 با پشتیبانی از اپل‌واچ منتشر شد

شرکت اپل iOS 8.2 بتا را به عنوان آخرین نسخه آزمایشی سیستم عامل همراه خود منتشر کرده است که تائید می‌کند که آپدیت بزرگ بعدی iOS حاوی پشتیبانی آیفون از ساعت هوشمند اپل‌واچ بوده و اپلیکیشن جداگانه‌ی اپل‌واچ برای دستگاه‌های iOS عرضه خواهد شد.

0

در حالی که انتظار می‌رود تا انتهای زمستان ساعت هوشمند اپل‌واچ به بازار عرضه شود و فروشگاه‌های این شرکت برای رخداد بزرگ اپل‌واچ خود را آماده می‌کنند، توسعه‌دهندگان نیز می‌خواهند اطمینان حاصل کنند که اپلیکیشن‌های انها با ساعت هوشمند اپل هماهنگی لازم را خواهد داشت.

apple-watch-ios-beta

iOS 8.2 بتا جدید اپل امکان دسترسی به اپلیکیشن اپل‌واچ را فراهم نکرده است اما می‌توانید در آن تنظیمات لازم برای دسترسی از طریق بلوتوث را مشاهده کنید.

اپلیکیشن اپل‌واچ یک اپلیکیشن مستقل خواهد بود که از آن برای مدیریت تنظیمات ساعت هوشمند اپل‌واچ بهره خواهید برد و روند دانلود و نصب مستقیم اپلیکیشن بر روی این ساعت هوشمند را تسهیل خواهد کرد و در عین حال می‌توانید برای اجرای برخی اپلیکیشن‌های گوشی خود استفاده کنید.

phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.