نسخه تاکنون دیده نشده اسکایپ در گوشی‌های جدید لومیا مایکروسافت

همان‌طور که در فارنت خواندید، اوایل امروز مایکروسافت از دو محصول رده پایین خود یعنی مایکروسافت لومیا435 و مایکروسافت لومیا 532 رونمایی کرد. اما تصویر غیر معمولی که همراه با لومیا 532 منتشر شده بود، احتمال معرفی یک اپلیکیشن جدید را می‌دهد.

0

حدس و گمان‌ها حاکی از آن است که این اپلیکیشن جدید مایکروسافت که در لومیا 532 به کار رفته است، نسخه جدیدی از اسکایپ ‌باشد. همان‌طور که خیلی از شما می‌دانید اسکایپ از محصولات نرم‌افزاری شرکت مایکروسافت است. اما هنوز مشخص نیست که این تصویر یک اپلیکیشن جدید پیام‌رسانی است و یا تنها آیکونی ست که به فراخور مناسبت و موقعیتی خاص طراحی شده است.

این ابهام وجود دارد که اگر نسخه‌ جدیدی از اسکایپ در راه است، آیا این نسخه در تمام پلت‌فرم‌ها قابل اجراست یا نه؟ اسکایپ به عنوان یه ابزار پیام‌رسان چند رسانه‌ای ارتباطی با رقبای جدیدی در نبرد بوده است که از قابلیت‌هایی پیشرفته‌تر و مدرن‌تری برخوردار بوده‌اند.

شاید اسکایپ در حال تجدید قواست تا در زمان مناسب پاسخ دندان‌شکنی به رقیبان خود بدهد. هر چند که تا کنون مایکروسافت درباره حضور نسخه جدید اسکایپ سکوت کرده است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.