سامسونگ رابط کاربری تاچ‌ویز را در گلکسی اس 6 ساده‌تر می‌کند

قرار است که با ورود پرچم‌دار جدید گوشی‌های هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی اس 6، در رابط کاربری تاچ‌ویز این گوشی و دیگر محصولات الکترونیکی سامسونگ تغییرات گسترده‌ای لحاظ شود.

0

شرکت سامسونگ در نظر دارد که با کاهش حافظه اشغال شده توسط سیستم، افزایش قدرت هسته و حذف موارد غیر ضروری به بهبود عملکرد تاچ‌ویز کمک کند.
بنابر اخبار منتشر شده از منابع رسمی، سامسونگ در حال بهینه‌سازی تاچ‌ویز برای راه‌اندازی آن در گلکسی اس 6 است. این پرچم‌دار جدید قرار است در اسفندماه، در کنگره جهانی موبایل 2015 در شهر بارسلونای اسپانیا رونمایی شود.

یک منبع خبری خاطرنشان کرده است: “سعی ما بر این است که از شر برنامه‌های اضافی خلاص شویم و رابط کاربری خود را در حد گوگل نکسوس 6 ساده کنیم.” از آنجا که نکسوس‌ها از رابط کاربری اصیل اندروید استفاده می‌کنند و رابط کاربری مجزا ندارند، فضای اضافی از حافظه اشغال نمی‌شود. نکسوس 6 اولین بار در آبان ماه سال گذشته در ایالات متحده عرضه شده است.

با معرفی گلکسی اس 3، تاچ‌ویز با رویکرد متفاوتی روی کار آمد. در این مدل رابط کاربری بر روی علائم حیاتی انسان متمرکز بود و مواردی چون: حرکات صورت، صدا و حالت دست را شناسایی می‌کرد. اکنون سامسونگ اعلام کرده است که در گوشی‌های هوشمند تازه‌وارد خود، تاچ‌ویز را به شکلی جدید ارائه خواهد کرد.

به هر حال، بعضی از قابلیت‌های نرم‌افزاری فضای زیادی در گوشی‌های هوشمند اشغال می‌کنند. به همین دلیل تاخیر در حل این مشکل با اعتراض شماری از کاربران مواجه شده است. در یک نظرسنجی که در آبان ماه 93 توسط سایت فون‌آرنا درباره کمبودها و کاستی‌های گوشی‌های گلکسی صورت گرفت، 43.32 درصد شرکت کنندگان بر سنگین بودن تاچ‌ویز اتفاق نظر داشتند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.