Oppo R1C با قیمتی حدود 400 دلار رسماً معرفی شد

دو روز پیش در رسانه‌ها خبری مبنی بر معرفی گوشی هوشمند Oppo R1C منتشر شد که انتظار می‌رفت 14 ژانویه یعنی امروز به‌طور رسمی معرفی شود و حالا همین‌طور هم شده و شرکت چینی Oppo این گوشی هوشمند را با قیمتی معادل 403 دلار به بازار عرضه خواهد کرد.

0

این گوشی هوشمند که حدود یک هفته‌ی دیگر وارد بازار خواهد شد، بدنه‌ای نازک و زیبا با ضخامت 6.85 میلی‌متر دارد و قسمت پشتی آن از کریستال یاقوت کبود تشکیل شده است.

Oppo R1C (4)

صفحه‌نمایش آن 5 اینچ و دارای رزولوشن 720p است و یک پردازنده‌ی 64 بیتی اسنپ‌دراگون 615 قلب تپنده‌ی آن است. در کنار این پردازنده، شاهد یک رم 2گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 16گیگابایتی نیز هستیم. این دستگاه هم‌چنین دارای یک پورت میکرواس‌دی نیز است.

Oppo R1C (3)

دوربین عقب این گوشی هوشمند 13 مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن 5 مگاپیکسلی است. در نهایت باتری Oppo R1C هم 2420میلی‌آمپرساعتی است.

Oppo R1C (1)

در کنار سخت‌افزار معرفی‌شده، این دستگاه دارای سیستم‌عامل Oppo Color OS 2.0.1 است که پایه‌ی آن را اندروید 4.4 کیت‌کت تشکیل می‌دهد.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.