گوشی هوشمند تایزنی Z1 سامسونگ رسماً معرفی شد

سامسونگ امروز بالاخره از اولین گوشی هوشمند تایزنی خود با نام Z1 در هند رونمایی کرد. این دستگاه دارای قیمتی معادل 92 دلار و با هدف عرضه به بازار در حال توسعه‌ی هندوستان معرفی شده است.

0

سامسونگ با هدف قرار دادن بازار هند، رابط‌کاربری ساده و اپلیکیشن‌هایی مختص هر منطقه عرضه می‌کند و هم‌چنین آن را یک پلتفرم سبک با سرعت بوت بالا، کارایی بالا در مرور وب و دارای دسترسی سریع به انواع اپلیکیشن می‌خواند.

این گوشی هوشمند دارای صفحه‌نمایش 4 اینچی WVGA با رزولوشن 480×800 و پنل PLS TFT است و از یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی در کنار رم 768مگابایتی بهره‌مند است. این دستگاه که اولین تایزنی سامسونگ است، از امروز با قیمت 5700 روپیه معادل 92 دلار آمریکا به بازار عرضه خواهد شد.

Samsung Z1

دوربین این گوشی هوشمند پایین‌رده 3.1 مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن VGA است و هم‌چنین دو درگاه سیم‌کارت در آن تعبیه شده است و مانند همه‌ی گوشی‌های هوشمند از راه‌های ارتباطی وای‌فای، بلوتوث 4.0، جی‌پی‌اس و ارتباط 3G بهره می‌برد.

باتری این گوشی هوشمند 1500میلی‌آمپرساعتی است که می‌تواند از قابلیت ذخیره انرژی Ultra Power Saving Mode که سامسونگ آن را تدارک دیده است نیز استفاده کند. حافظه داخلی این گوشی هوشمند 4 گیگابایت و دارای درگاه میکرواس‌دی با قابلیت پشتیبانی تا 64گیگابایت است.

در کنار سخت‌افزار، سامسونگ قابلیت‌های نرم‌افزاری زیادی را در قالب تایزن در این گوشی عرضه کرده است که از بین آن‌ها می‌توان به دسترسی آسان به کمک در شرایط اضطراری و دریافت آخرین موسیقی‌های هندی از وب‌سایت Hungama.com اشاره کرد. به‌مانند اندروید، تایزن اپلیکیشن‌ها را موقع نصب شدن اسکن می‌کند تا حاوی ویروس نباشند. در کنار این امکانات، سامسونگ بسته‌ای را به کاربران ارائه می‌کند که به کمک آن قابلیت دسترسی به بیش از 270هزار موسیقی و فیلم و 80 برنامه‌ی تلویزیونی را پیدا می‌کنند.

Z1 تایزنی در رنگ‌های سفید، سیاه و قرمز و به‌همراه 500 مگابایت اینترنت 3G شش ماهه برای کاربران شرکت‌های Reliance و Aircel عرضه می‌شود. این گوشی هوشمند برای کسانی که به‌دنبال خرید دستگاهی با قیمت کم هستند گزینه‌ی بسیار مناسبی به‌نظر می‌رسد و باید منتظر بازخوردهای کاربران درباره هماهنگی سخت‌افزار نسبتاً پایین آن با نرم‌افزار آن یعنی تایزن که سامسونگ درباره‌ی آن قول‌های زیاده داده است باشیم.

در ادامه می‌توانید تصاویری از این محصول را مشاهده کنید.

Samsung Z1 Samsung Z1 Samsung Z1 Samsung Z1 Samsung Z1 Samsung Z1

SamMobile

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.